Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik vraag me af wanneer iemand echt verslaafd is.. tussen verslaafd/recrectief gebruik zit een groot verschil... maar wanneer ben je dus echt een junk oftewel verslaafd.. Gr"
"Nee hoor k had het gezien bij spuiten en slikken... daarvan komt het"
"Hallo, Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base' en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat? Om de crack goed te kunnen roken... Of moet je alleen de klontjes in de pijpje doen en dan oproken? Gr Reijers http://www.happyholland-online.nl/heads ... uurpijpjes Plaatje 2 is het"
"hallo beste mensen."
"Hallo, Ik vraag me af wat het verschil is tussen lsd en paddo's. Zelf heb ik al wel paddo's ervaren. Maar is de werking bij lsd sterker en heftiger... en wat voor werking heb je bij lsd? Bij paddo's wordt je eerst super stoned en dan daarna krijg je de hallucinaties enzo is dat bij lsd ook zo? En wat is het beste een zegel of gwoon druppels? PS kan je het makkelijk regelen? Gr Reijers"
"Wat is het beste? Druppels of zegeltjes? En is het de moeite waard om keer lsd te proberen? Het lijkt mij echt keer super om het keer te proberen... Gr"
"Wat is de prijs van een zegel? en wat is de beste dosering voor de 1e keer... Ik wil wel hard gaan maar niet zo hard dat k helemaal outga...? Ik heb zelf bijna alles geprobeert behalve lsd,ghb,ketamine,heroine... Maar dus LSD is zeker een aanrader? maar wat is de beste locatie op te space op lsd? gewoon thuis of een bos?? en moet je dat met meerdere personen doen? of kan je dat ook in je eentje doen GR"
"Ow okee.. Maar kan iemand mijn vertellen ofdat ik bij de gekookte coke iets anders moet mengen in de pijp? tabak ofso? Of hoef je alleen de gekookte in de pijp te doen en roken maar?"
"Gele sos is vaak nog 'natte' ongekookte sos... Gele sos is beter voor uitgekookte dan voor te snuiven... Gr"
"Snoepers lekker buiten gebruiken met paar vrienden... beetje lopen slopen ouwehoeren:P ... En de gesprekken zijn buiten wel zekers relax... je zintuigen worden beter buiten je hoort de vogeltjes beter fluiten enz enz... egt relax... op een hardcore feest ga je wel hard ofso maar je hebt niet echt een gesprekstof ofso.. doe mij maar buiten GreeZz"