Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb vandaag wat opgezocht over Rilatine ( heel handig ,me zus eeft ADD) en wil het wel es proberen ben ng net zeker of ik het ga snuiven of niet, wss niet, dan maar slikken denk dat ik het bij 7 pillen van 10mg hou, of lijkt jullie dat niet verstandig? vandaag kan het niet, tis voor woensdag"
"maiskorrel zei: Ik zou niet met 7 pillen beginnen. Eerst kijken hoe het valt. Klik om te vergroten... hoeveel dan?"
"wel, gisteren rilatine gesnoven, zo'n zeven van 10 mg en dan uit geweest ben int totaal 27 uur opgeweest , kon niet slapen en had er ook geen behoefte aan *Grin* best wel handig, maar niet om veel te doen concentratie vollop"
"Ok, niet handig ben vandaag naar het kruidvat geweest en naar de apotheek en Daro retard capsules kennen ze hier dus niet, mijn vraag : iemand die in belgië woont en die ervaring heeft met dxm; welke hoestsiroop of pillen bevatten ng dxm?!! en zijn vrij te verkrijgen?"
"mmmm ik gistren, niet om af te vallen,ma omt gewoon es te proberen ben 27 uur wakker geweest zonder de minste drang om te gaan slapen, dus twas echt zalig het uitgaan :P kad zo'n 7 pillen van 10 mg gesnoven ma tis ni om veel te doen"
"Ik heb verschillende vrienden die medicijnen als drugs gebruiken. Zo is er iemand die Rilatine snuift (hier in belgië enkel verkrijgbaar met doktersvoorschrift). NU was mijn vraag, iemand enig idee welke medicijnen als drug kunnen gebruikt worden en of ze vrij te verkrijgen zijn in belgië?"
"mijn zus heeft ADD en dus pik ik af en toe wel es wat van haar zij heeft een voorschrift dus da wel handig en ja ,de effecten waren voor mij alleen maar positief, nu ja, ik had er ook niet zo heel veel genomen omdat het de eertse keer was, de volgende keer zalt wel en heel stuk meer zijn"
"en wat ben je er dan mee? ik bedoel maar, hoe gebruik je het dan?"
"lol nja, ze hadden me het ier op het forum afgeraden, maar na 5 pillen merkte ik er nog niks van(zo'n uur later) dus heb ik er maar nog 2 bijgenomen en da merkte ik wel :P en nee, ik heb ng geen andere medicatie gebruikt als drug ng niet, jij wel? wat dan en hoe? ik ben benieuwd"
"nee rilatine is enkel te verkrijgen met voorschrift"