Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicijnen.............

Medicijnen.............

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gebruikt er weleens medicijnen van iemand anders? Bijvoorbeeld Ritalin om goed te kunnen concentreren op school of medicijnen om af te vallen?
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmmm
ik gistren, niet om af te vallen,ma omt gewoon es te proberen
ben 27 uur wakker geweest zonder de minste drang om te gaan slapen, dus twas echt zalig het uitgaan :P

kad zo'n 7 pillen van 10 mg gesnoven
ma tis ni om veel te doen
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook Ritalin dus? Hoe ben je daaraan gekomen dan? En alleen maar positieve effecten gehad?
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn zus heeft ADD en dus pik ik af en toe wel es wat van haar :)
zij heeft een voorschrift dus da wel handig

en ja ,de effecten waren voor mij alleen maar positief, nu ja, ik had er ook niet zo heel veel genomen omdat het de eertse keer was, de volgende keer zalt wel en heel stuk meer zijn :wink:
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar ehhhhh..... 7 pillen van 10 mg is dat niet veel dan?! Sorry, heb er zelf weinig ervaring mee, maar ben wel benieuwd! Ook weleens andere medicijnen gebruikt die niet van jou zijn?
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
lol

nja, ze hadden me het ier op het forum afgeraden, maar na 5 pillen merkte ik er nog niks van(zo'n uur later) dus heb ik er maar nog 2 bijgenomen en da merkte ik wel :P

en nee, ik heb ng geen andere medicatie gebruikt als drug
ng niet, jij wel? wat dan en hoe? ik ben benieuwd :grin:
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ook niet, ben me een beetje aan het orienteren.....
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik lormetazepam van m'n moeder
en heb vorig weekend een paar pilllen xanax retard 1 mg gekregen van iemand
L
LensLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ken jij iemand die wel medicijnen gebruikt van iemand anders?
r
ravenLid
01-01-2024, 00:00
#10
nope, sorry
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik bromazepam (lexotan) van mn vader :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Armani7 zei:
ik bromazepam (lexotan) van mn vader :)
Klik om te vergroten...

heerlijk toch als je die dingen in je medicijnen kastje hebt liggen en ze zichzelf maar blijven aanvullen :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."