Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo dit is me eerste topic dus als mensen niet kut zouden willen gaan doen en gewoon een normaal antwoord willen geven op mijn oke vorige week vrijdag kreeg ik een bericht van een lokalen dat die vanaf 4fmp had ik had er nog nooit van gehoord 1 vriend van me had geprobeerd maar die is nu op vakantie en heb niet zo veel zin om 2 weken te wachten dus als mensen ervaring hebben met 4fmp of weten wat het precies inhoud alvast bedankt"
"oke bedankt en is het effect qua ogen het zelfde als bij xtc dat hele groten pupillen krijgt ?"
"Hallo. Het is al weer bijna zomer en met een hoop feesten/festivals voor de deur. Ik weet dat het gebruik meerdere dagen achter elkaar heel ongezond is. Maar me zelf kennende zal het deze zomer toch wel weer een keer raak zijn. Dus mijn vraag als ik toch van plan meer dagen achter elkaar te gebruiken. Hoe hou ik het leuk? Door het bij 1 soort drugs te houden of juist niet? Door maar een hele lagen dosis te pakken en dan per dag op te bouwen? alvast bedankt voor jullie tips/trucs"
"het probleem met alcohol bij mij is dat ik na 4/5 biertjes al op me kop sta. En het persoonlijk echt niet chill vind"
"hallo ik heb al paar soorten drugs geprobeerd maar mijn vraag is wat is nu voor jullie echt een aanrader ik wat ik vet vond om te doen is wiet hasj truffels schijven ketamine dus als jullie iets in die richting weten dan zou ik dat erg fijn vinden"
"lsd en salvia was zelf ook aan denken maar weet het nergens krijgen salvia en lsd dan moet meteen 10 zegels kopen speed heb als gedaan maar vond er niet te gek veel aan"