Hey Rasta_man,
Ik zag je onderwerp en las je 1ste bericht,heb het gelezen,en mijn antwoord of aanrader daarop is van gewoon niets van drugs te gebruiken. Maarja is makkelijk gezegd hé.
Maar las dus,dat je al in aanraking bent geweest met enkele,of paar drugs.
Maar ik zou dan zo af en toe eens wat truffels inkopen,en wat die wiet en hasj betreft
![:)]()
.
Daar doe je mee wat je zelf wilt. Als je dat vet vind,hou het dan bij paffen en lekker t'chillen en

aansteken.
En zo af en toe is eens wat truffels.
En wat die wiet/hasj betreft want ben zelf een een Ganja-man,and i love Bob himself,Bob'ken

,
Dus daar zeg ik niets over,en wat die Ket betreft,zo sporadisch mogelijk,maar wie ben ik omdat te zeggen
![:)]()
?
En als je het dan gebruikt,doe het dan op een feestje,of op een speciale gelegenheid met je vrienden.
Of op een festival. En met mate dan wel,en met je volle verstand erbij wezen continue ! !
En excuses dat ik niet kunnen uitbreiden heb of informatie heb kunnen geven heb wat betreft die Ket.
Mvg vanwege,
Ganja-man
