Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drugs is echte aanrader

welke drugs is echte aanrader

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD is wel leuk om een keer te proberen, heb er zelf een hele fijne trip aan overgehouden. Je kan ook een keer speed proberen, 4-FA(info in je andere topic) of 6-APB(Benzo Fury). Je kan ook een keertje Salvia proberen, al kan dat best heftig uitvallen.
r
rasta_manLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo ik heb al paar soorten drugs geprobeerd maar mijn vraag is wat is nu voor jullie echt een aanrader ik wat ik vet vond om te doen is wiet hasj truffels schijven ketamine dus als jullie iets in die richting weten dan zou ik dat erg fijn vinden
r
rasta_manLid
01-01-2024, 00:00
#3
lsd en salvia was zelf ook aan denken maar weet het nergens krijgen salvia en lsd dan moet meteen 10 zegels kopen speed heb als gedaan maar vond er niet te gek veel aan
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je psychedilc feestjes bezoekt , daar zitten vaak wel lui die LSD leuk vinden.

Salvia kan je gewoon bij de smartshop halen of bestellen . Zou zelf de 20 of 40x extract halen om kennis te maken, zorg wel voor een tripsitter aangezien je bijvoorbeeld de waterpijp / rookwaar uit je handen kan vallen als je een correcte dosis hebt gerookt.
Pandan zei:
LSD is wel leuk om een keer te proberen, heb er zelf een hele fijne trip aan overgehouden. Je kan ook een keer speed proberen, 4-FA(info in je andere topic) of 6-APB(Benzo Fury). Je kan ook een keertje Salvia proberen, al kan dat best heftig uitvallen.
Klik om te vergroten...

Ook aanraders!

Veel plezier vast :hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia kun je alleen in een smartshop in Nederland halen, in België is dat verboden. :wink:
Salvia kan echter best schrikken zijn, hier moet je wel weten waar je aan begint!

Misschien is een tripmiddel richting 2C-B iets voor jou?
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey Rasta_man,

Ik zag je onderwerp en las je 1ste bericht,heb het gelezen,en mijn antwoord of aanrader daarop is van gewoon niets van drugs te gebruiken. Maarja is makkelijk gezegd hé.
Maar las dus,dat je al in aanraking bent geweest met enkele,of paar drugs.
Maar ik zou dan zo af en toe eens wat truffels inkopen,en wat die wiet en hasj betreft :).
Daar doe je mee wat je zelf wilt. Als je dat vet vind,hou het dan bij paffen en lekker t'chillen en :smoke: aansteken.
En zo af en toe is eens wat truffels.
En wat die wiet/hasj betreft want ben zelf een een Ganja-man,and i love Bob himself,Bob'ken :stoned: ,:grin:
Dus daar zeg ik niets over,en wat die Ket betreft,zo sporadisch mogelijk,maar wie ben ik omdat te zeggen:) ?
En als je het dan gebruikt,doe het dan op een feestje,of op een speciale gelegenheid met je vrienden.
Of op een festival. En met mate dan wel,en met je volle verstand erbij wezen continue ! !
En excuses dat ik niet kunnen uitbreiden heb of informatie heb kunnen geven heb wat betreft die Ket.

Mvg vanwege,

Ganja-man :smoke:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou de ket juist niet op een feestje doen, maar lekker in een hoge dosering in een bijzondere thuissetting :)
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Ik zou de ket juist niet op een feestje doen, maar lekker in een hoge dosering in een bijzondere thuissetting :)
Klik om te vergroten...


Ja Fool,

Mijn excuses,ben niet echt Keta iemand :rolleyes:.:)
Ik gebruik het zo af en toe wel eens,zoals op feestjes,en andere,zoals ik vernoemde.
En vermaak me tog steeds altijd goed op feestjes als ik dan eens Ket gebruik.
Heb het enkele keren gedaan bij mie thuis,met vrienden.
Was lag geleden,en was een speciale gelegenheid vond ik,met wat vrienden.
Maar nooit ervaren met hoge doseringen.

Mvg vanwege,

Ganja-man :smoke:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, het zal ook wel een kwestie zijn van wat iemand wil. Trippen of een feestje is niet echt een aanrader, maar een beetje vaagheid kan natuurlijk wel leuk zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."