Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nha, oxazepam doet helemaal niets, ja je voelt je er wat zekerder door. Het is alleen leuk als je er een paar van slikt en er wat lekkers bij rookt."
"Valium, Temazepam, Remeron en een paar jointjes."
"Hoi, waarom zoek je het niet in een combinatie van Mirtazapine ook wel remeron en dalmadorm dat gaat een stuk sneller en de ontwenningsverschijnselen zijn navenant. Dan laat je de Mirtapaine staan en ge je het roteffect bijslikken met valium Dan krijg je kans dat je waanvoorstellingen krijgt. Die probeer je met nog meer valium, librium, temesta, oxazepam, dalmadorm, seresta etc. op te vangen. Het slikken van daags 150 valium heeft helemaal geen zin daar kun je 10 jaar mee vooruit. Nou, lijkt je dit wat, Groeten"