Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor mensen die een bong gebruiken

Voor mensen die een bong gebruiken

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tromboneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag aan mensen die een bong gebruiken voor wiet.
verhaaltje!
Ik wilde wat extra nemen, dus ik dacht ik laat de rook rustig door het water bubbele.
Zodat ik nog een paar keren wat kon doen voor een grootte hit.
Ik had de bong lek-dicht gemaakt en was even gaan zitten.
Ofc was ik de tijd al weer vergeten en stond het al even.

Tot mijn verbazing was de rook dikte afgenomen ( je kon er nu doorheen kijken, daarvoor niet ).
De rook die voelde heel zwaar op de longen ( als niet roker, behalve wiet ), maar na 30 seconden sloeg het wel even harder in dan normaal.

Even later heb ik het nogmaals geprobeert om zeker te zijn. Met maar 1 keer wat wiet erdoor. Want ervoor was het al met meer wiet gedaan dus kon ik het niet vergelijken met een hitje direct de longen in.
Met mijn handen alles dicht gehouden en ja het werd na een minuutje zowat al aardig beter om door de rook te kunnen kijken. oftewel dat is dan wel gelijk.
Het was weer zwaar op de longen ( als niet roker, behalve wiet ) en kickte ook goed in en wat voor mij leek beter als wanneer ik niet had gewacht.

Nu is de vraag of iemand hier verklaring voor heeft?
En anders kan je het proberen als je een bong gebruikt.
:sunglasses:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan zijn dat de rook zich aan het mengen is met het water. Zo lijkt het alsof de rook verdwijnt, maar het gaat gewoon in het water zitten.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#3
het kan ook aan de soort wiet liggen.
Dat het zwaar op je longen is kan betekenen dat je bijvoorbeeld een kush soort hebt gerookt.
De rook weet ik niet maar kan het niet gewoon zijn dat er lucht mee is gezogen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."