#1
Het spuiten met olie is idd te laat, maar je ziet het zegmaar vanaf 50cm al niet meer op de toppen zitten, ik ga het gewoon eens testen, beetje het witte eraf pielen en roken.

PepTalk zei:Ik post dit maar even in dit topic aangezien het behoorlijk relevant is.
Vriendin van me heeft aantal prachtige toppen gekregen en laten drogen.
Door vrees voor ontdekking door ouders heeft ze dit echter tegen mijn advies in, in een dichte schoenendoos gedaan.
Nu is er op bijna alle toppen schimmel ontstaan, een hele pluizige witte op spinneragge lijkende schimmel.
Nog te roken of makkelijk te verwijderen? Het zit alleen nog maar aan de buitenkant bij de grotere 'openingen'.
Verstandig is het natuurlijk nooit, maar het is redelijke hoeveelheid en echt zulke mooie wiet![]()
DrippTone zei:PepTalk zei:Ik post dit maar even in dit topic aangezien het behoorlijk relevant is.
Vriendin van me heeft aantal prachtige toppen gekregen en laten drogen.
Door vrees voor ontdekking door ouders heeft ze dit echter tegen mijn advies in, in een dichte schoenendoos gedaan.
Nu is er op bijna alle toppen schimmel ontstaan, een hele pluizige witte op spinneragge lijkende schimmel.
Nog te roken of makkelijk te verwijderen? Het zit alleen nog maar aan de buitenkant bij de grotere 'openingen'.
Verstandig is het natuurlijk nooit, maar het is redelijke hoeveelheid en echt zulke mooie wiet![]()
Dat klinkt als spint, dat zijn kleine beestjes die die spinnenrag maken. De schimmel die op wiet komt is meestal donker grijs en niet wit.
De Sjeik zei:Ja, maar ik betwijfel ten zeerste of je wiet dan nog te roken is...
Oke, is dat wegens gezondheids risico's of alleen de smaak/het idee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."