Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rilatine, heb het zelf nooit echt daarvoor gebruikt, maar heb toch al van veel mensen te horen gekregen dat ze goed helpen, vooral populair in de examenperiode wel op voorschrift, maar vermits elke bengel die niet braaf op zen stoel blijft zitten het tegenwoordig krijgt voorgeschreven, denk ik wel dat het geen enkel probleem zal zijn hier aan te geraken"
"MellowMarcelloww zei: of gebeurt er misschien wel iets onvoorspelbaars, oververhitting of nog erger b.v. . Klik om te vergroten... dat zijn dus de dingen waarvan ik zeker wil zijn dat ze niet gaan gebeuren voor ik "een klein beetje" ga combineren"
"was hier de medicijnkast nog is aan het uitkuisen en heb wel wat interresante dingen gevonden maar nu heb ik ook iets gevonden, geproduceert door roche, maar ken het eigenlijk niet, en weet zelfs ni of het eigenlijk wel een benzo is Deze pijnstiller remt de productie van prostaglandinen in het lichaam. Hierdoor worden pijn (= analgetische werking), koorts (= antipyretische werking) en ontstekingen (= antiflogistische of anti-inflammatoire werking) onderdrukt. Dit middel vertraagt de bloedstolling doordat het de samenklontering van bloedplaatjes (= trombocyten-aggregatie) rem Klik om te vergroten... noemt dus "Tilcotil 20mg / tenoxicam" iemand enige evaring mee? en hoe is die bevallen?"
"als je vind dat je erover wil praten moet je dat zeker doen zou alleen hiervoor niemand die een deel uitmaakt van je dagelijkse leven (docent), er zijn mensen die voor zon dingen opgeleid zijn, en dan ben je zeker dat het tussen jullie 2 blijft"
"na er nog wat voort op gezocht te hebben vond ik, van iemand die het genomen had dit : What I developed was dark red spots, big ones around my genital area, ans specially in the superior inner part of my legs. Klik om te vergroten... toch maar afblijven dus"
"Geniaal gewoon in ze bed gaan schijten"
"tja... jupiler blue al geprobeert? zelf kan/heb ik nog nooit de neiging gehad om "naar de wc" te gaan tijdens mdma"
"vroeger reed ik elk weekend onder invloed me de brommer rond, was allemaal heel plezant zolang het duurde, en politie is allemaal nog niks, een boete en je bent ervan af kreeg op een maandag is telefoon dat een van me beste maten "onder invloed" ongelukje had gehad en hij in coma lag, zondag ben ik hem een laatste keer gaan groeten.... als je eender welke drug op hebt, kruip ni achter het stuur, is het gewoon ni waard"
"zolang je geen Zin krijgt in drugs terwijl je gewoon nuchter zit te chillen (niks te doen hebt), is er niet echt een probleem als er bij mij meer als 4 biertjes op de rekening komen staat er iets later ook een sos-dealer voor de deur"
"je kan er heel raar van doen, en als ik de verhalen over mezelf moet geloven (ik weet echt geen f*ck meer de volgende dag), trip je er inderdaad zwaar van, ik drink er ook wel altijd op her er ooit 30 mg van ingenomen(iets meer dan normaal omdat er nog andere dingen in men lichaam zaten die de slaap tegenhielden) , dan gaan slapen dacht ik, maar ben een uur of 6 later terug wakker geworden, in men bed, maar ditmaal met kleren aan, geen idee hoe die kleren aan zijn gekomen, dan ging ik naar buiten voor te roken, en daar stonden ineens 3 volle bakken jupiler, tot vandaag weet ik nog altijd niet hoe die hier zijn gekomen of waar ik ze heb gehaald Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk. Ik heb al gedichten geschreven waarvan ik achteraf dacht... "Is dà t van mij??" Klik om te vergroten... ik zou het zelf kunnen geschreven hebben"