Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgifsla extract

gifsla extract

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
kouwen en thee van maken heb ik zelf geen ervaring mee

het effect is een beetje speciaal, je merkt het niet echt maar je bent rustiger en je gedachtegang verloopt anders, een beetje dromerig
toen ze mij erover hebben verteld hadden ze het over "opiumachtige" toestanden, maar dat vind ik toch een beetje overdreven

ik maak het vooral voor te slapen, puur recreatief denk ik niet dat ik het nog is had gemaakt na die eerste pot
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor zover ik lees moet je het altijd verhitten voor effect. Ik denk dus dat een capsule niet gaat werken.

Hoeveel doe jij in een joint ongeveer? Ben wel nieuwschierig naar dit spul
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe ongeveer een half grammetje tussen een (dikke) joint, bij voorkeur 1,5 uur voor het slapengaan, is wel super klevering, blijft altijd aan je handen plakken, dus ik pak altijd wat weed en doe die in de cruncher, dan bolletje gifsla erbij
doe da niet in de omgekeerde volgorde of je krijgt die zooi nooit meer uit je cruncher :mrgreen:

vind het lekker smaken, maar voor mij de voornaamste reden dat ik het gebruik is, ik zit al tijdje met slaapproblemen, ik val makkelijk in slaap, ik slaap veel vaster en ik weet niet of het dromen stimuleert, of na al die jaren eindelijk is niet onderdrukt, maar sinds ik da gebruik kan ik zo nu en dan is een droom herinneren... iets dat een eeuwigheid is geleden

dus sinds ik dit heb leren kennen, geen enkele benzo meer aangeraakt om te slapen... wat dus ook een dik pluspunt is
en nog een groter pluspont.... het groeit hier spontaan en in overvloed in men tuintje :hearteyes:
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
na weekendje kokerellen heb ik hier ne wel wat gifsla extract liggen
tussen jointje is altijd wel lekker
maar nu was ik aan het denken.... zou je dit ook zo kunnen inpakken (met capsules bv)
en zo ja, wat te verwachten dan?
en wat zou een goede dosering zijn?

thx
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Thee maken kan prima, uitkoken tot het pasta is hoeft eigenlijk niet.

Bespaar de beschermde Luctaca Virosa, pluk andere slasoorten.. Daar zit ook gewoon de werkzame stof in.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke dan, is het ook de moeite voor het effect als je wakker blijft? Lees hele verschillende dingen. Ook mensen die het proberen te kauwen en als thee drinken, veel zeggen dat het niet de moeite is, anderen weer van wel. Ook lees ik dat het in hoge dosis giftig kan zijn, een halve gram klinkt als veel.. Heeft dat een heftig effect?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."