Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer was voor mij ook erg intense. Maddo17 zei: Ik werd toen ook geil-xD. Klik om te vergroten... Voor die reden neen ik X. Toen je dit schreef dacht ik dat je iets ging vertellen over jou en jouw vriendin ahah. Het is wel zo dat je van X echt geil wordt. Het zoenen is fantastisch, je krijgt er geen genoeg van! Het aanraken is ook veel intenser dan normaal! Mijn eerste keer was voor sex, de 2 e keer ook en de andere keer ook allemaal Maaaaar het gevoel van de eerste keer is nooit terug gekomen je moet inderdaad geduld hebben, we hebben het voor de 2e keer veel te snel gedaan (2 of 3 weken al) en het was niets vergeleken. Voor een jaar heb ik gebruikt om dat heerlijk gevoel te kunnen krijgen maar op een moment kun je 4 pillen op hebben en het enige wat dan gebeurt is dat je moet kotsen... Niet fijn dus. We zijn een tijdje gestopt, bijna 2 jaar volgens mij. En maandag gaan we het weer proberen. Getest op 115-135mg. Ik hoop dat het net zo geil wordt als de eerste keer! Tip: als je ooit de gelegenheid krijgt om sex te hebben met pillen op, dan DOEN! Maar hou het 1 à 2 keer per jaar anders ga je er altijd aan denken"
"ik kan je wel vertellen dat x voor mij nieuwe deuren heb geopened ahah. De eerste keer had ik echt veel zin om "geslagen"te worden haha. Blijkbaar was ik toch voor wat SM had het nooit gedacht! Sinds een paar jaar heb ik een leuke verzameling gemaakt met spelletjes die ik graag wil gebruiken tijdens een x trip maar door de slechte ervaringen met mccp de laatste 3 jaar ben ik er niet aan toe gekomen... Het eerste jaar heb ik te veel gebruikt, geef ik toe. Ik wist het wel maar ik vond dat gevoel met zelfvertrouwen zoooo ontzetten leuk dat ik het zo snel mogelijk weer wilde hebben. Mijn vriend die vond het alleen maar goed want ik werd bloed geil :P Ik denk wel 1x in de 3 weken, soms 2 maanden tussen, maar in een jaar heb ik volgens mij wel 30 pillen geslikt soms 4-5 op een avond, maar het gevoel was er helemaal niet. Alles voelde hetzelfde als normaal, alleen was ik echt ziek. Daardoor ben ik ook 2 weken super oververmoeiend geweest en moest ik toch naar de huisarts... wel raar om dan te vertellen dat ik x heb gebruikt maar ik wist geen raad meer. Mijn maag kon er ook niet tegen meer, heb ook een zweer gehad Daarom ben ik ook een paar jaar gestopt. Het was ook niet zo moeilijk, want ik had geen vertrouwen meer in x. Alleen maar kotsen, daar word je niet vrolijk van. Ik heb daarna coke geprobeerd maar dat vind ik echt niets, voel daar ook niet zoveel van terwijl mijn vriend wel... Dan aan de ghb geweest. Dat is wel lekker, word je ook super geil van! Alleen de dosis is moeilijk te bepalen. Nu heb ik wat thuis liggen (best veel eigelijk) en ik denk om het volgende keer te gaan combineren met xtc. Wie weet wat het wordt?! Maar het is heel goed van je als je je aan je planning houdt: pas over 3-4 maanden, anders is het snel verpest, dan beloof ik jou En over die vriendin van jou, tja, je kan er niets aan doen dat je geil wordt Ik ben 100% hetero maar als ik pillen op heb, dan denk ik er wel veel aan om een meid in de buurt te hebben"
"sorry voor dit late bericht maar ik heb het best druk gehad op het werk! Wij hebben 10 rode duiven gehaald, ze zeggen 110-135mg per stuk. Ik had er 5 aan de kant gezet en we wilden proberen om met maximaal 5 een leuke avond te hebben. Ik had wat gelezen over pluggen dus ik dacht: ik ga het proberen, mss is het wel wat Dus een halve pil gepoederd en met water gemengd en dan ja, pluggen maar! Een beetje vreemd maar goed, zoals je het zei, ik ben wel van het proberen En zo, de reactie was erg snel! 3 minuten (!!!!!) later voelde ik het al! Ik voelde me wel gelukkig. Mijn vriend nam dan gelijk een hele, heeft leuke muziek op gezet en ik ging gewoon dansen. Ik had energie maar niet echt veel gekregen door de pil. We zijn dus rond 20u begonnen en volgens mij gingen we om iets voor 2 slapen. Na een kwartier was die halve pil bij mij al uitgewerkt lol. Het werkte snel maar was ook snel uitgewerkt. Ik heb dan weer een halve genomen. Mijn vriend heeft een half uur later, 3 kwartier later weer een hele genomen (hij merkt niet zo veel van xtc zeg maar). We kwamen daarna goed op dreef, lekker geil, maar niet gek of zo. het was leuk maar bijzonder was het helaas niet. Aan het eind hebben we alle pillen op gemaakt ahha. Mijn vriend had er 7 op, hij heeft wel wat van gevoeld eindelijk maar gek was hij ook niet. Ik heb bij de 3e keer een hele genomen die niet zo goed op mijn maag is gevallen. Het probleem als ik die shit op heb is dat ik niet weet van ophouden. Je hoopt toch dat de volgende beter aanslaat, en omdat ik alleen maar geil was van de pil en voor de rest niets, wilde ik het proberen. Wel een keertje overgegeven maar daarna voelde ik me gewoon goed, dus niets an de hand Mijn vriend heeft de combi xtc+ghb gedaan, dat was wel gelukt, beter dan normaal zeg maar. Hij wil het zo weer doen denk ik, maar ik ben denk ik wel klaar mee. Ik denk dat ik het een paar jaar geleden beter voelde omdat ik het een beetje "nodig" had, qua zelfvertrouwen maar nu dat ik me gewoon goed voel denk ik dat ik dat de pillen niet zoveel toegevoegde waarde hebben. Het was geen mislukte vond of zo, lekker geil, maar dat kan ik ook met een lage dosis ghb hebben, wat ten eerste goedkoper is en op lage dosis af en toe, gezonder is Als je je houdt aan je planning zullen ze ook vast veel beter werken dan bij mij! Ik heb het gewoon verknald maar ik heb daar niet zoveel spijt van eigenlijk. Op de site van xtc zul je me dus niet zo vaak zien denk ik ahah maar als je iets wil horen van ghb, laat me weten, kan ik je misschien vertellen wat je daarvan kan verwachten. Maar net als alles: gebruik met mate"
"het aanraken voelde wel anders hoor, veel beter dan de laatste keer dat we pillen op hadden. Zoenen was meer dan heerlijk dan! Ik heb kleuren nooit anders gezien dan ze zijn, zelfs niet de eerste keer. Muziek is leuk maar dat is het altijd Ik werd op een moment zelfs geirriteerd door de muziek ahah De eerste keer dat we xtc op hadden gingen we onze grenzen verkennen. Nu krijgen we dat gevoel van x niet meer, wat heel jammer is, maar goed, op een bepaald moment moet je toch volwassen worden Als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer, niets aan te doen. Ik las op het forum dat iemand 5 jaar rust had genomen en toch was het gevoel niet meer hetzelfde, je kunt na gaan! En bij een andere is het na een half jaar weer helemaal terug! Maar goed, als je het maar af en toe doet kan het geen kwaad en het is nog lekker ook"
"ik heb voor mij al genoeg geprobreerd hoor Ik ben niet echt op zoek naar sensaties of zo, maar ik vond dat "gek" gevoel van xtc wel (ongelovelijk) lekker! Ik heb genoeg leuke dingen om me heen om niet naar drugs te verlangen. Toen had ik afleiding nodig Ik heb nog steeds volop ghb, coke is ook makelijk te verkrijgen maar dat vind ik maar niets. Ik wil ook niets nieuws uitproberen. Zoals Delcasa88 zei: je weet niet waaraan je begint! En tja, ik hou toch wel teveel van mijn brain () om het te verpesten ahahah Ik had laatst weer geteld, dat waren toch geen 30 pillen (overdrijven is een kunst ) maar maximaal 15. Want de eerste 3/4 keer had ik maar of een halve of een hele op in een nacht. Soms waren er ook 2 maanden rust tussen (niet zo vaak maar goed, alle rust telt!). Ik dach dat het meer waren want ik ben na 9 maanden (na de eerste keer) goed ziek geweest. Tja, ik woonde toen in Groningen en ik had daar via via pillen kunnen regelen. We hadden er zoveel zin in om de avond nog te gebruiken dat ik ze niet heb laten testen. Dus als je je bron niet ken dan vertrouw het niet! Alleen maar als je goede dingen hoort! Ik had toen 3 pillen op, die werkte niet, ik balen, nog één genomen en toen ging het mis. Paar keer achter elkaar kotsen, hartklopingen, zweten, koud, hallucinaties, noem maar op! Die dag dacht ik dat ik voor het laatst x had gebruikt ( :P ) Mijn vriend bleef calm, hij heeft me buiten gebracht, even vastgehouden om te lopen. Hij heeft me wakker gemaakt elke keer dat ik mijn ogen dicht deed zodat ik op mijn ademhaling kon letten. Ik ben slank en je zag mijn slagader bonzen op mijn buik gewoon! Het was heeeeel eng! Na 2 uur ging het beter met mij en toen begon ik dingen te zien bewegen. Dat vond ik niet eng, wel grappig. Heb de nacht geen oog dicht gedaan want ik zag allerlei lichten / schaduwen op mijn behang en ik was bang mijn ogen dicht te doen. Mijn vriend zei dat hij wakker zou blijven maar 5 minuten nadat hij in bed was gegaan sliep hij al ahahha Hij was wel erg bang zei hij achteraf maar ik kon die stress niet gebruiken dus was hij keihard en soms gemeen zodat ik goed wakker bleef! Echt een schat! Zorg daarom dat je altijd iemand hebt in de buurt die je vertrouwt want dat kan echt van pas komen! Al wens ik dit aan niemand."
"O ja, ik lees dat je 17 bent, ik ben 28 op die leeftijd heb je ook meer dingen om je heen om je te afleiden. Toen ik voor het eerst gebruikte was ik 22/23 en ik was aan het afstuderen. Zoveel stress dat ik de afleiding nodig had... Nu heb ik huisje boompje beestje en als ik afleiding wil dan ga ik andere leuke dingen doen. Ik zit namelijk niet echt op de kater te wachten die je krijgt van drugs (en die krijg ik altijd) als ik een keertje een weekend vrij ben! Ik werk elk weekend dus ja, dan heb je ook minder vrije tijd om te herstellen van een wilde avond"
"ik ga mijn ervaring met xtc delen. Anderhalf jaar geleden was ik anti-drugs en werd ik (nog steeds) geirriteerd door mijn vriend die elke dag 2 à 3 keer blowt. Hij had het vaak over xtc. Hij zou het graag met mij willen uit proberen want hij had gelezen dat de sex heftig van wordt en hij zou me heel graag eens gek willen zien. Ik heb 2 jaar volgehouden aan mijn principe: nee! Maar tja, daarna zat ik eraan te denken en ik had zoiets van: als het echt een fantaisie van hem is, dan ben ik bereid om xtc te nemen. een keertje mag dacht ik. Die avond kwam dus aan, ik had alles erover gelezen op internet en het klonk inderdaad heel leuk. Ik had een halfje op en mijn vriend eentje. We hebben porno aangezet en hij zei tegen mij dat ik moest ontspannen en niet aan denken. Nou ja, hoe kon ik er niet aan denken?? ik was zò bang dat iets mis zou gebeuren! Na een half uur nog steeds niets gevoeld. Mijn vriend ging een 2e pil pakken en vroeg of ik nog eentje wou. toen ging ik zitten en ineens: wow! ik zei dat ik volgens mij niets hoefde... Ik voelde me ineens zò goed! ik keek in de spiegel en zag mijn pupillen zò groot! geweldig vond ik het! Die nacht was geweldig!! ik heb 6u of zo het effect van de halve pil gevoeld. Ik had zoveel zelfvertrouwen en ik vond sex en voorspel zoooo lekker en geil! ik kreeg toen andere fantaisiëen waar ik eerst nooit aan had gedacht: bdsm. Ik zou wel ver zijn gegaan als mijn vriend de pillen ook had gevoeld maar omdat hij niet strak zat van de zooi kon hij niet echt aan mijn fantaisie mee werken. Hij wou me geen pijn doen. Dat vond ik eigenlijk heel erg jammer het zoenen was geweldig, het aanraken geweldig, het geluksgevoel was geweldig en de sex was... mmmmmmmmmmm! De volgende dag voelde ik me wel echt klote! Maar toen mijn vriend me vroeg wat ik ervan dacht zei ik: dat doen we nog eens! het was "splendid"! ik kan het iedereen aanraden! Maar let op, je moet het dus niet vaker gaan doen. Want hier komt de rest van mijn verhaal... Omdat ik zo veel zelfvertrouwen had met de pil wou ik ze snel weer gaan gebruiken en wou ik mijn fantaisieën gaan naleven. Ik ben steeds vaker en steeds meer pillen gaan gebruiken met de hoop dat ik hetzelfde gevoel zou krijgen als de eerste keer. Het werd elke keer een teleurstelling. In een jaar tijd heb ik zo 60 à 70 pillen geslikt, ik "moest" elke maand een keertje pillen op hebben. Ik wou gek worden! Ik wou mijn vriend laten genieten zoals nooit tevoren. We kregen altijd pillen van een kennis van ons maar toen we in een andere stad waren voor het weekend heb ik via via pillen kunnen krijgen. Ze waren duur en ik dacht: ze zullen dan best goed zijn. nee dus... ik had er toen 6 op, en ik werd misselijk, kreeg hartkloppingen, moest veel overgeven, kreeg hallucinaties, was duizelig en ik moest echt vechten om niet flauw te vallen. Ik wou niet in het ziekenhuis belanden (want daar werk ik ook ). het waren de heftigste 4 uren van mijn leven tot nu toe. Door die pillen ben ik 2 weken oververmoeid geweest, moest elk uur uit bed en dan elk uur weer naar bed. Mijn maag wou niet meer functionneren Toen dacht ik: genoeg van! Maar nee hoor, ik denk dat ik best verslaafd was aan de pillen. 2 maanden later deed ik het weer maar toen voelde ik zo weinig. Echt zonde dan. Dan 2 maanden niets, dan weer, en dan weer niets voelen. Augustus was mijn laatste keer en ik ben er trots op ik wil wel weer gaan gebruiken maar ik denk dat ik het advies ga volgen dat op het internet staat: minimaal een half jaar wachten en dan zou het eerste gevoel terug moeten komen. Nog een paar maanden wachten dus, maar ik vind het dan wel makkelijker. Ik wil alleen wel meer proberen maar ik wil het dan wel aan "een keertje" beperken anders loop ik het risico weer om verslaafd aan te raken en dat het niet meer gaat werken. Alleen heb ik nu zoveel zin om gekke sex met mijn vriend te hebben dat ik op zoek ben naar een andere middel. Ik heb hier wat gelezen over ghb en speed. Mensen die daar ervaring mee hebben (alleen op het gebied van sex dan): is het net zo heftig als de eerste keer sex met pillen op? want ik wil het niet gebruiken als ik er niet echt "gek" van word. Ik wil anders zijn dan mezelf en de dingen durven doen die ik in mijn hoofd wel afspeel. Ik heb een hele doos met spannende speeltjes en costuumpjes en ik wil het zò graag z.s.m. gebruiken!!"
"bedankt voor de reacties en advies om dingen uit te proberen maar voorzichtig mee te zijn. Uit die ene ervaring met xtc weet ik wanneer ik moet stoppen. Ik wil het echt bij een keertje houden, af en toe (dus één keer in een half jaar of zo). We hebben al MDMA gehad maar was ook geen succes Ik denk dat ik als volgende ghb ga proberen en ik hoop niet teleurgesteld te worden als ik het weet laat ik snel mijn verhaal achter En dumpy, het is moeilijk om helemaal gek te zijn, niet mezelf. Want ik denk altijd te veel :P ben echt typich een vrouw :P"
"ik was niet zo verslaafd dat ik elke dag of zo een pil wou nemen maar als ik gewoon al van mezelf geil was en fantaisieën had, dan had ik behoefte aan die pil met de hoop dat ik mijn fantaisie zijn gang kon laten gaan. De sex zonder pillen is ook goed hoor, niets mis mee, maar de sensualiteit met pillen op is gewoon niet te vergelijken. Ik moet gewoon zeggen dat we niet echt veel "sex" hadden maar meer voorspel want door die xtc droog ik veel te snel uit :P veel zoenen, veel aanraken, dansen, lachen en heel diep verliefd zijn. Alleen wil ik soms niet alleen lief zijn en daarom wil ik graag iets anders proberen, om de bitch in mij te laten spreken mijn wereld en zijn wereld op zijn kop zetten!"
"ik had ook voor het verbod 2 dozen gekocht. eentje opgegeten en de andere dacht ik: ik ga ze drogen. Heb ze 2 dagen onder een gloeilamp gelaten (stond op een website). toen dacht ik: oke, ze zijn droog genoeg. Heb ze in keukenrol gedaan en in een doosje in mijn kast. Ik keek gisteren en helaas, allemaal verschimmeld 15€ voor niets Dus als je ze laat drogen, kun je beter "te lang" laten drogen dan niet genoeg! De smartshop zei tegen mij dat ik ze op de kachel moest leggen (kon bij mij helaas niet), mss een idee voor jou? succes dan"