Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoet onder narcose... Mogelijk gevaar?

Moet onder narcose... Mogelijk gevaar?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve wezens
Ik moet 9 september onder narcose gaan voor mijn wijsheidstanden te laten trekken. Nu heb ik wat schrik dat er iets fout gaat omdat ik de 9e augustus t.e.m. de 18e augustus naar het Boom festival geweest ben en heb daar wat gebruikt. Nu vroeg ik me af of het gevaar met zich kan meebrengen dat ik in die periode dit gebruikt heb :
- 2x 2cb
- 1x LSD
- 1x paddestoelen
- 1x MDMA
- Paar keertjes keta en soms ook in combinatie of net na iets anders
- paar keer gedronke
- belachelijk veel hasj gerookt

Ook rook ik nog steeds dagelijks wiet, is dit gevaarlijk?
Zijn er nog dingen waar ik echt moet oppassen?

Alvast bedankt voor al degene die me nu op mijn domme fouten en dergerlijke willen wijzen :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaal gaat er niets fout gaan. Ik heb nog iemand gekent en hij moest geopereerd worden aan zijn schouder en de dag ervoor had hij nog drugs gebruikt. Dus ik denk niet dat er iets fout zal gaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
De anesthesist is verantwoordelijk om je in leven te houden, en toch voldoende onder narcose dat je niets van de ingreep meekrijgt. Ook dat zijn artsen met zwijgplicht, en kun je met een gerust hart vertellen over je zelfmedicatie.

Verder ben je natuurlijk relatief veilig in de OK, Al je vitale functies worden in de gaten gehouden, en je hebt +- 5 ervaren artsen om je heen.

Los daarvan heb ik zelf nog nooit gehoord van wisselwerkingen met recreatief drugsgebruik. Als verslaafde loop je wel enig risico, wanneer je je gebruik voor je houd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor een operatie moet je altijd een formulier invullen (met of zonder de verpleegkundige) en daarin vragen ze over je drugsgebruik. Of je dan alles eerlijk wil zeggen is aan jou natuurlijk. Ik zelf had wél eerlijk gemeld dat ik blowde. Dit gesprek was ruim een week voor de operatie, tijdens het gesprek met de anesthesist. Hij zei dat als ik een paar dagen voor de operatie, het liefst een week, niet blowde was het prima. Ik was in die tijd een dagelijkse stevige blower en ik heb het kunnen halen toen om 4 dagen niets te roken. Alles is goed gegaan en ik heb er niets over gehoord.
Sterkte met de operatie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."