Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Komend weekend gaan we met een paar vrienden xtc gebruiken en nadat de xtc is uitgewerkt willen er een aantal ketamine gaan gebruiken. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar met een paar anderen ben ik tripsitter. Heeft er iemand tips voor het tripsitten bij ketamine gebruik?"
"Bedankt voor de info! Niemand heeft nog ervaring met ketamine. Het plan is om te gebruiken als de mdma ver is uitgewerkt. En inderdaad kleine dosissen"
"We hebben een precisie weegschaaltje dus dat komt wel goed! Hoe zit het trouwens met de dosering stapelen? Ik heb een paar keer gehoord dat je nooit meer mag bijpakken dan je eerste dosis. Klopt dit? En waarom is dat dan?"
"Hey allemaal. Ik heb laatst voor het eerst truffels gedaan en ik zou graag mijn ervaring willen delen. Ik heb geen hele prettige trip gehad. Een vriendin en ik wilden al een hele tijd truffels gaan proberen en het leek ons leuk om lekker buiten te gaan zitten en te genieten van de natuur. We hebben al een aantal keer 2cb gedaan en deze hoeveelheden waren tussen de 15 en 30mg. We hadden dus al wat ervaring met psychedelica. We hadden allebei een portie Atlantis truffels van 15 gram. We twijfelden welke hoeveelheid we zouden pakken, maar in de smartshop werd verteld dat je pas na 10 gram iets gaat voelen. Aangezien we ervaring hebben met psychedelica zijn we voor de volle 15 gram gegaan. We hebben er thee van gezet met citroensap en daarna hebben we alle stukjes ook opgegeten. We zijn buiten gaan zitten op een kleedje en we hadden twee tripsitters bij ons. Achteraf gezien ben ik ook heel blij dat er tripsitters bij waren. Na 15 minuten begonnen te truffels bij mij al heel hard te werken. Alles begon te vervormen en in elkaar over te lopen en alle geluiden klonken ineens twee keer zo hard. Ik had moeite om me te focussen op de mensen om mij heen en ik had ook moeite om zelf te praten, omdat het me heel veel energie kostte om zinnen te maken. Het werd mij al heel snel te veel waardoor ik samen met een van de tripsitters terug naar binnen ben gegaan. Ik raakte in paniek, omdat ik niet uit mijn woorden kon komen en ik me totaal niet fijn voelde in mijn eigen lichaam. Ik wilde het per direct uit mijn lichaam hebben. Eenmaal binnen aangekomen zag alles er heel eng uit, ik moest plassen, maar ik werd helemaal gek in mijn eentje op de wc. Ik merkte dat ik mijn zelfbewustzijn begon te verliezen en dit vond ik heel erg eng. Ik had ook het idee dat dit nooit meer ging stoppen en er was zoveel lawaai in mijn eigen hoofd. Een kwartier later kwamen ook mijn vriendin en de andere tripsitter naar binnen. Ook voor haar werd het teveel en ze had ook het idee dat ze haar bewustzijn verloor. Ik raakte wel wat meer gekalmeerd toen zij hetzelfde gevoel had. Ik had ondertussen geaccepteerd dat ik niet zomaar kon stoppen met trippen en ik ben het maar uit gaan zitten. Ik ben op de bank gaan zitten en ik heb een uur uit het raam gestaard zonder iets te zeggen. Ik zakte helemaal weg in alles wat ik zag, maar ik had er nu wel een soort van vrede mee. Ik ging ook over veel dingen in het leven nadenken op een manier zoals ik dat nog nooit had gedaan. Dit vond ik wel heel bijzonder en ook wel een soort van gaaf. Toch voelde ik me ergens ook nog wel angstig. Na 1,5 uur werden mijn visuals stevig minder en konden we enorm met elkaar lachen om helemaal niks. Pas vanaf dat moment begon ik het leuk te vinden. Na 2.5 uur waren bij mij de visuals heel snel weg en zag ik alleen de kleuren nog wat feller. Het werd rustiger in mijn hoofd en na vier uur waren echt alle effecten weg. Ik heb de eerste 1,5 uur echt moeten strijden en dit was echt geen leuke trip, zowel voor ons als de tripsitters. Ik had verwacht dat we lekker relaxt buiten konden zitten, wat konden lachen en genieten van wat patronen en kleuren in de natuur. Dit is uiteindelijk heel anders uitgepakt dan we hadden gehoopt. Ik heb hierna ook wel twee dagen nodig gehad om te verwerken wat er allemaal is gebeurd. Ik zou ooit nog wel een keer truffels willen gebruiken, maar dan een veel kleinere hoeveelheid. Ik ben zelf wel gevoelig voor visuals aangezien ik op 11mg 2CB al vrij veel visuals heb. Misschien had het daarom ook verstandiger geweest om een kleinere hoeveelheid truffels te nemen. Hebben jullie al wel eens een nare ervaring gehad met psychedelica?"
"Eik zei: Het is vrij ongebruikelijk om zo heftig te reageren op 2-cb maar ik heb hier wel al eerder gehoord. Helemaal als je nog geen ervaring hebt met andere psychedelica zoals lsd of truffels kan het inderdaad wel even schrikken zijn. Als je het nog eens wilt proberen kun je inderdaad een lagere dosis nemen. Klik om te vergroten... Thanks voor de info!"
"Fyrckant zei: Schijnt bij 2C-B wel mee te vallen. Ga het binnenkort proefondervindelijk ervaren. Juist veel zin in veel drukke visuals 🤩 Klik om te vergroten... Vrienden van mij hebben pillen van 17mg en zij beginnen vaak met een halfje en nemen iedere keer een halfje bij. Is tot nu toe uitstekend gegaan"
"TripJess zei: T ligt gewoon aan ons, vrouwen Klik om te vergroten... Hahaha zou dit echt zo zijn? Vriendin van mij heeft ook altijd heftige visuals. De mannen die ik ken hebben bijna geen visuals"
"Rivalrie zei: Grappig dat je deze visuals als heftig beschouwd. Ik beschouw dat als lichte visuals. Zo zie je maar dar het voor iedereen anders is. Klik om te vergroten... Dit was een beetje vergelijkbaar met hoe de kamer er voor mij uitzag. De kleuren waren niet zo erg als op deze video, maar alles bewoog wel op deze manier"
"Rivalrie zei: Oké toch iets heftiger dan ik uit je verhaal opmaakte. Ik vind het altijd wel grappig op LSD om naar voren te buigen en weer achter. De hele kamer veranderd dan gewoon Klik om te vergroten... Ik weet nu wel een beetje wat ik kan verwachten dus ik hoop dat ik er de volgende keer van kan genieten"
"KlaasVaak zei: De vergelijking met XTC klopt voor geen meter. Lees het inderdaad wel vaker. Als je een XTC-gevoel wil, moet je XTC nemen. Klik om te vergroten... Daar ben ik ook heel snel achter gekomen. Lijkt niks op xtc."