Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"+1 na een knap dagje Koningsdag"
"Ik koop t vaak per 10 gram droog in om het vervolgens met aceton te wassen. Resultaat is 6-7 gram droge speed, caffeine vrij"
"Ik en met mij vrijwel iedereen van mijn vriendengroep gebruikt hetzelfde principe als in het spreadsheet, uitgaande van een halfwaardetijd van 45 min startende vanaf t=0. Is nog nooit fout gegaan op deze manier."
"Ik denk dat ik weet welke mix je bedoelt en ik zou je zeer afraden het te gebruiken. Echt nog nooit zo een rotzooi in mn leven gebruikt en de kater was ook niet te mis. Ik werd er enorm snel vaag van, praten ging vervolgens alleen nog maar hakkelend. Dat hakkelend praten hield zelfs aan de dag erna, nadat ik geslapen had. Tevens voelde het tijdens gebruik lichamelijk zeer ongezond met o.a tintelende lippen en een zwaar wazig gevoel wat ik niet kon plaatsen. Het is ook in niets te vergelijken met 4-mmc qua effect. Je kan beter op zoek naar een source voor 4-mmc dan deze turbomix."
"Hoooi, Ik ben nieuw op het forum maar lees al wel een tijdje mee en zit nu met een vraag. Allereerst wat info over mezelf. 18 jaar oud, 201cm lang, 90 kil zwaar. Gebruik sinds 1 juni 2013 xtc maar door het niet zo nauw nemen met de aangerade doseringen en pauSs toch wel wat tolerantie opgebouwd. Doseringen variëren tussen de 2 tot 3 pillen per feestje, waarbij ik sinds februari 2014 hele tabletten slik. In 2013 4x gebruikt sinds 1 juni, in 2014 7x en in 2015 3x. Om nou te zeggen dat het niet meer fijn is om te gebruiken is het ene uiterste, maar na 2 jaar is het speciale er wel een beetje af en de doseringen zijn ook niet echt goed voor het koppie. Nu staat dominator op de agenda (18 juli) en ben ik hevig jn twijfel wat ik wil gaan gebruiken. Op 18 juli heb ik 11 weken niet gebruikt. Ik heb de beschikking over 4fa, getest op 75% puurheid en een poeder met een eigen verhaal eraan. Het poeder is gekocht als zijnde 6apb, maar na testen bleek de hoofdcomponent 5-mapb te zijn, maar het bevat ook 6- en 5-apb. Een maatje van me heeft het gebruikt en werd verschrikkelijk vaag (wat met de dosis te maken had) maar had uiteindelijk prima energie. Pluspunt eraan lijkt mij de langere werking in vergelijking met xtc maar internet staat vol verhalen met dat energie bij 5-mapb ontbreekt, wat me weer een beetje afschrikt. Maar misschien dat de 6- en 5apb daar weer voor zorgen? 4fa heb ik 1x gebruikt, een roze zonnebril pil, vond het opzich wel een leuke drug, ware het niet dat ik er hartkloppingen van kreeg na afloop, wat ook te maken kan hebben met iets te veel bier? Pfoe tis een lang verhaal geworden maar ik wil wel zo compleet mogelijk zijn . Om het samen te vatten, ben ik op zoek naar eventueel advies, ervaringen met beide stofjes (dan vooral met 5-mapb, waar niet zoveel over te vinden is). Ik kom er gewoon niet uit, de ene dag denk ik, fuck it, ik doe de 5-mapb + 6- en 5apb combi en zie wel hoe het uitpakt maar de andere dag lees ik weer zoveel positieve verhalen over 4fa, dat ik dat dan weer liever uitprobeer op wat voor mij 'het feestje van et jaar' moet worden."
"Dank voor je reactie! Als je het zo helder neerzet, blijft er in mijn ogen maar 1 optie over . Ik zal de 4fa dan toch nog een kans geven"
"Ik had het idd over het testresultaat van het testcentrum, 75% is dus gewoon een nette uitslag. Uiteindelijk is het 4fa geworden en heb ik weer een fantastisch feestje gehad. Lekker vrolijk, bakken energie, heerlijk. Om half negen toch nog met mn domme kop xtc bijgepakt. Werkte voor heen meter bij mij, alle lichamelijke ongemakken en geen enkel fijn effect. Tm woensdag verrot geweest dus een wijze les geweest =). Leren doe je ten slotte met vallen en opstaan. Halverwege de dag toch een licht drukkend gevoel op de borst en was me wel erg bewust van mn hartslag. Even 20 min in et zonnetje gezeten kon weer door . Conclusie: 4fa is een blijvertje voor mij! Apb combo capsule ben ik nog over in twijfel maar vermoed dat ik het komende jaar nog wel zoet ben met 4fa Thanks voor de adviezen!"
"Ik herken je verhaal! Ik had midden 2015 hetzelfde met xtc. Heb mezelf toen voorgenomen xtc nog 1 kans te geven na een lange pauze. Zo gezegd zo gedaan en eind naart 2016 na 7 maanden totaal geen drugs weer een keer gebruikt. Ik moet zeggen dat de pauze het dubbel en dwars waard was. Het oude gevoel was weer terug. Ik kan een lange pauze dan ook zeker aanraden."
"Gast met alle respect. Je loopt vannacht naar een treinstation toe met de mededeling dat je er aan eind aan wil maken en nu kom je weer met het bericht dat je volgende week xtc wil gaan doen... Bel maandag je huisarts dat je suïcidale gedachten hebt (los van of dat echt zo is of dat het een schreeuw om aandacht is) en zet je xtc plan lekker uit je hoofd."
"Aniet_Speed zei: Is dat wassen nou eigenlijk moeilijk om te doen? Ik heb t nog nooit gedaan, filmpje ook weleens bekeken, maar ik zou echt bang zijn om het te verpesten en dan met lege handen staan...😅 Zou wel weer zo'n typische actie zijn...🤣 Klik om te vergroten... Neee kind kan de was doen joh! No stress. Aceton koop je bij de betere drogisterijen. Koffiefilters bik de supermarkt. Speed mengen met aceton en over t filter gieten. dat was achter blijft op t filter is gewassen speed. Gaa sws wel altijd wat verloren door knoeien dus ik doe het zelf altijd met minstens 5 gram!"