Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kratom is lekker spul (gebruik het al jaren) en niet zo heftig (behalve dan de goede extracten). Weet niet wat je precies zoekt, maar zelf gebruik ik witte sumatra als oppepper. Deze werkt bij mij gewoon 6 uur en geeft een lekkere boost, wordt er vrolijk van en ga veel kletsen (beetje heeeel mild pilletjes effect). En als ik relaxed wil zijn de rode thai of nog beter de Groene Malay (beetje mix van relaxed en oppepper). Gewoon als poeder kopen bij de juiste shop (er is nogal wat rommel te koop). En ja..... niet elke Kratom soort "past" iedereen, dus wordt een beetje uitproberen met goede kratom en niet ongeduldig worden en teveel nemen.... wordt je gegarandeerd misselijk ! success"
"..... chocomel.....poeder erin, lost goed op en je proeft er niks meer van (echt al veel geprobeert met kratom.....chocomel de oplossing). En ja poeders, de rest (thee, roken, etc ....) allemaal minder effect. Zelfs de extracten wil ik uitsluitend in poedervorm."
"gebruik Kratom regelmatig (en veel mensen die ik ken) en heel simpel: - neem een weegschaal en neem niet meer dan 5-7 gram want daarboven wordt je misselijk !!! Ken genoeg mensen die het proberen met de juiste dosering en dan ongeduldig worden want ze voelen nog niks of te weinig (sterk afhankelijk van de kwaliteit) en dan nogmaals nemen en ja hoor misselijk ....!!! Goede kratom werkt en werkt uren, slechte kratom...werkt niet. Maar ja van beide wordt je misselijk als je teveel neemt !!! Dus wegen !"
"Kratom is inderdaad een aanrader (gebruik het regelmatig), koop ze zelf alleen niet bij de smarshops (gebruik al jaren en die shops verkopen meestal niet de beste kwaliteit, althans laten we het zo formuleren, elders krijg je voor minder betere kwaleit). Zelf gebruik ik de witte sumatra of de groene malay als ik uit ga (eerste wat meer oppeppend de andere iets meer relaxed, maar ook oppeppend). En NIET teveel of te snel achter elkaar nemen: wordt je gegarandeerd misselijk (grootste beginners fout van kratom)."