Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecreatief Kratom gebruiken

Recreatief Kratom gebruiken

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit eraan te denken om een keertje recreatief kratom te gebruiken. Ik vindt de happy caps uit de smartshop maar rommel, omdat je er bijna niks van voelt (wel iets natuurlijk). Maar ik weet niet hoe dit met kratom zit. Ik denk dat ik het wel kan nemen als ik bijvoorbeeld ergens naartoe ga (dagje efteling of iets dergelijk) gewoon om de dag wat extra's te geven ofzo. Ik weet niet zo goed wat ik van het effect moet verwachten, natuurlijk zal het niet nadrukkelijk aanwezig zijn ofzo (naar mijn verwachting) maar ik wil graag even informeren bij jullie wat jullie ervan vinden, hoe jullie kratom beleven en welke soort ik zou moeten kopen. Alvast bedankt!
p
prettigLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kratom is lekker spul (gebruik het al jaren) en niet zo heftig (behalve dan de goede extracten).
Weet niet wat je precies zoekt, maar zelf gebruik ik witte sumatra als oppepper. Deze werkt bij mij gewoon 6 uur en geeft een lekkere boost, wordt er vrolijk van en ga veel kletsen (beetje heeeel mild pilletjes effect). En als ik relaxed wil zijn de rode thai of nog beter de Groene Malay (beetje mix van relaxed en oppepper).

Gewoon als poeder kopen bij de juiste shop (er is nogal wat rommel te koop).

En ja..... niet elke Kratom soort "past" iedereen, dus wordt een beetje uitproberen met goede kratom en niet ongeduldig worden en teveel nemen.... wordt je gegarandeerd misselijk !

success

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."