#1
Ja sowieso een wietplant, maar de staat waarin ie verkeert...Zoals al gezegd, stoppen met deze, want op de vensterbank wordt dat helemaal niks. Gewoon opnieuw beginnen midden-april en buiten zetten.
Hellraiser_[NL] zei:als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl
las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Arthur King zei:Nee, een robot.pompidom_23 zei:Hellraiser_[NL] zei:als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl
las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Maar het is dus een echt plantj ?

Nee, een robot.pompidom_23 zei:Hellraiser_[NL] zei:als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl
las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Maar het is dus een echt plantj ?
Arthur King zei:Nee, een robot.pompidom_23 zei:Hellraiser_[NL] zei:als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl
las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Maar het is dus een echt plantj ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."