Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een wietplantje ?

Is dit een wietplantje ?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja sowieso een wietplant, maar de staat waarin ie verkeert...Zoals al gezegd, stoppen met deze, want op de vensterbank wordt dat helemaal niks. Gewoon opnieuw beginnen midden-april en buiten zetten.
p
pompidom_23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben Ruben en ik heb een aantal maanden geleden een plantje gekocht.
Allez, ik weet niet zeker of het een echt plantje is ? :grin:
Hier zijn eerst enkele foto's:




Dus dit is mijn plantje:
Hij is ongeveer een halve meter groot maar hij is wel zeer dun!
Hij staat tot nu toe nog altijd binnen op de vensterbank wegens het selchte weer, in een potj..

Nu wat ik raar vind, op het internet staan foto's van plantjes die zeer breed zijn en niet erg groot.. En wat mij het meest opvalt: Bij al die blaadjes zitten er 10delen in .. En in mijn blaadjes zitten er maar 3? (kijk foto1)

Dus is dit wel een echt wietplantje?
Zoja, wat kan ik er aan doen om het beter te laten worden ?

Groetjes ruben
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl

las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
p
pompidom_23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hellraiser_[NL] zei:
als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl

las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Klik om te vergroten...


Maar het is dus een echt plantj ?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
pompidom_23 zei:
Hellraiser_[NL] zei:
als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl

las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Klik om te vergroten...


Maar het is dus een echt plantj ?
Klik om te vergroten...
Nee, een robot.
Klik om te vergroten...


whahahah ja hij lijkt erop maar kan zo niet goed zien lijkt beetje op mislukt tge weinig licht plantje die voor het raam is gekweekt
ook mis hij wat bladeren hij moet er wat meer hebben per blad


maarja neem mijn advies nou het heeft geen zin om nog hier meer door te gaan mijn advies ga lekker op wietforum roond kijken ik weet dat beetje drukke site lijkt maar ga maar is kijken bij het beginners forum en de kweek verslagen staat heel veel informatie en komt echt te goede


je kan binnen gaan kweeken onder spaarlampem zelfs en je hebt zelfs led :P
maar je moet wel de goede lampen hebben staat allemal op de site

ga van de zomer lekkeer buiten kweeken is een special forum voor op wietforum
kan je van de zomer je eigen plantjes kweeken buiten is het ook veel makelijker
zaadjes kan je gwwn op internet bestellen kan zelf zoms onder rebours


als je nog vragen hebt kan je me pm-en

:stoned:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
pompidom_23 zei:
Hellraiser_[NL] zei:
als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl

las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Klik om te vergroten...


Maar het is dus een echt plantj ?
Klik om te vergroten...
Nee, een robot.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
pompidom_23 zei:
Hellraiser_[NL] zei:
als het er een is komt er niks van af
fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl

las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl
en dan een goede start maken want deze is gwn triest
Klik om te vergroten...


Maar het is dus een echt plantj ?
Klik om te vergroten...
Nee, een robot.
Klik om te vergroten...

geen robot, een robotj...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een bump voor een grapje??

Shame on you!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."