Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"flugel ja idd hier bij ons doen ze 't ook in flugel flesje, dus vermoed dat ie zich elke keer verspreekt, maar ja, kan ook aan zijn dialect liggen :P Bij ons noemen ze het wel gewoon vloei, maar ja, een vriendin fixt dit voor me, dus bel niet met de dealer... ben trouwens ook van Belgie, van Limburg dus niet iedereen is onverstaanbaar!! Btw: opletten in Zonhoven, vieze controle op alle harddrugs..."
"Hoihoi, ik heb vroeger speed genomen, maar nu al enkele jaren niet meer, en ik kreeg de speed ook altijd van een vriendin, nu heb ik wat speed gevraagd aan een kameraad van me. Nu was mijn vraag hoeveel speed je ongeveer krijgt voor 50€... Ik wil niet in't zak gezet worden. Groetjessssssss."
"neeen had geen blaren, ben nog enkele keren terug ,aar de dokter geweest, en nu moet ik opnieuw een echo enzo laten maken in het ziekenhuis, en dan weet ik wat het zou zijn... Waarschijnlijk een ontsteking van de bijbal (hebben ze me vorige keer verteld) die veroorzaakt wordt door iets wat de infectie veroorzaakt(bv prostaat, blaasontsteking, of kan erfelijk zijn...) Ik vermeld dit maar voor als er nog ooit iemand met dit pijnlijke zaakje zich afvraagt wat hij zou kunnen hebben En bedankt allemaal voor jullie reacties en "zelf ervaarde pijnen" te delen"
"Ik heb vroeger een tijdje speed gebruikt, en nu gebruik ik na een 7tal jaren terug, ik heb dinsdagavond 2lijntjes genomen, en werdt enorm geil, en ik en men vriendin hebben toen heel de nacht, laten we zeggen, "voorspel' gehad tot woensdagmiddag.Hebben die nacht nog een lijn bij genomen, en 's middags alweer 1. Woensdagavond heb ik ook nog een lijn gepakt, en ben rond half 3 gaan slapen. Ik ben in al die tijd geen 1x klaar gekomen, en verloor mijn erectie regelmatig, dus hebben eigenlijk de hele tijd getrokken Donderdag ben ik gaan werken, en toen ik thuis kwam weer paar lijntjes genomen, en weer geil, toen heeft men vriendin me oraal bevredigd, en ben toen eindelijk klaar gekomen. Vrijdagmorgen stond ik op, met een vreselijke pijn aan mijn balzak, hij stond op springen, heb vanalles opgezocht, maar niets komt helemaal overeen met de symthomen die ik heb... Heb die vrijdag ook niets genomen, en rond 20.00was de pijn en de zwelling weg. Zaterdagmiddag heb ik opnieuw genomen,even later kreeg ik ineens terug pijn en was de zwelling lichtjes terug. hebben de hele nacht bijgenomen wanneer het nodig was maar deze keer hebben we geen erotiek gehad om het zo te zeggen. Zondagochtend was de zwelling weer enorm toegenomen. Ik heb ook een redelijk last bij het urineren, als ik net geweest ben, moet ik onmiddelijk al terug. Zou dit komen door de speed?? Leguaantje. ps:ik stuur dit bericht via mijn vriendin haar naam."
"Enesteene zei: welkom in de wereld van de blauwe ballen waarschijnlijk is het dit http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html http://nl.wikipedia.org/wiki/Epididymitis Klik om te vergroten... Ik denk eerder dat het iets anders is omdat ik nu ook een blaasontsteking heb (merk ik nu pas heel duidelijk) en in men onderbuik voel ik men zaadleiders enorm hard zitten, en die doen ook vreselijk pijn... En ik ben klaargekomen, al enkele dagen geleden,dan zou het nu toch wel al weg moeten zijn? Best toch maar eens de dokter bellen, lekker, even zeggen dat ik me meer dan een dag heb zitten rukken"