Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yea"
"Dank"
"Dat is mooi om te horen, jij ook veel suc6!"
"Om s'morgens 8:00 uur voor de coffeeshop liggen"
"Iemand?"
"Ja"
"Ja tuurlijk"
"Ja, herkenbaar."
""
"Negatieve effecten?"