Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lotske1984- zei: Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff.. Klik om te vergroten... Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden". . Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'."
"MeejheM zei: nee, op zich komen mijn verslavingen prima overeen met mijn werk en ritme, dus ik kan me geen persoon voorstellen die de verandering zal helpen. Ik heb een AA-sponsor, NA-sponsor, verslavingsarts, psychiater, case-manager van de ggz, verslavingscoach en nog wat lui die momenteel even op de bank zitten. mis ik nog wat? Klik om te vergroten... Ja, het FACT-team en de crisisdienst!"
"Aan Herman Brood zag je het ook pas na drie decennia. En dan laat ik die 1.5 liter gedestilleerd voor het gemak ff buiten beschouwing. Met andere woorden: je hebt er iets mee, of je hebt er niets mee. Er zijn er die gebruiken structureel al jaren en hebben nergens last van, ken er ook die na 'n week de snappert al aan het zoeken zijn en al lichtelijk paranoïde raken!"
"Zelf denk ik dat je in plaats van amfetamine, caffeine gesnoven hebt! Of heb je de zooi laten testen?! Er is tegenwoordig nogal wat bagger op de markt. Pep pasta bijvoorbeeld, daarvan denkt de gemiddelde "Harry", dat het dan wel "vers" moet zijn! Niet dus. Als je 1 gram 73% in je neus had gedouwd, dan had je waarschijnlijk andere effecten gehad."
"lotske1984- zei: Psychedelibee zei: lotske1984- zei: Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff.. Klik om te vergroten... Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban. En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog. Klik om te vergroten... Sorry hoor.! Klik om te vergroten... En Lotske, alles spaghetti Bolognese? "Hengelen" wordt hier niet echt gewaardeerd, en terecht, na mijn mening. Wel netjes dat je excuses maakt."
"Neem aan dat je dan dagelijks ook iets gebruikt tegen de "paranoïde/psychoses", seroquel of halperidol? Ken er 'n aantal die hun hele spaarrekening hebben weggebased, gecombineerd met een lichte doses sterke drank, maar die hebben allen een flinke tik met de hamer gehad. Tip: laat je opnemen en ingesteld worden op bepaalde medicatie."