Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"veld 13"
"Misschien nu een dip maar wanneer je verder gaat kijken kan je leren van je fouten. Wees blij dat mensen je helpen, en het beste met je voor hebben! Het zal niet makkelijk worden/zijn maar kijk vooruit ! Mischien nu nog doelloos maar daarachter is zonneschijn! sterkte,"
"Bleef het maar bij twee lijntjes, mijn eerstse lijnen zijn lekker! Maar de rest van de lijnen die ik neem zijn nog lekkerder! Kan beter solliciteren bij de plaatselijke voetbalvereniging! Als lijnen trekker! Aan sos komt geen eind, alles moet gewoon op!"
"Snap niet echt waarom ze dit soort topics niet dumpen!"
"goed gedaan om op deze manier te scoren!"
"Zal nog wel de wazigheidheid zijn in zijn hoofd! Nog last van de problemen, of zijn we weer up to date"
"Geniet ervan, zolang je het met mate(N) doet! Veel dingen die bovenstaand geschreven zijn wel waarheden, maar er word veel geschreven en gedaan betreffende deze drugs! Wanneer je echt wilt testen hoeveel percentage het is en wilt weten waarmee het versneden is laat je het gewoon netjes testen bij een testcentre in de buurt! Kost je een paar centen/dagen en dan weet je voldoende! Blaadjes ben ik nog niet tegengekomen alleen maar lege pakkies! :P Succes en ga er met wijsheid mee om !"
"welkom mede maatje lost Zo, Lost jij durft te delen in heel je verhaal! Ik ben toevallig op deze site gekomen omdat ik mijn meisje wilde controleren op bepaalde dingen! Vertrouwen bedreigen! Ben immers blij dat ik mijn probleem ook erken net als jij Lost, ik kan me helemaal in jou schrijven vinden! Beetje raar of toeval! Ik heb dezelfde worsteling en ben ook negatief over mezelf! Ik heb coc nodig gehad en sta nu op het punt om te erkennen net als jij en daar ben ik trots op! Voel me ook negatief over alle foute dingen in de tijd van cocaine, heb nu ook alles naar de shit geholpen! Maar er zijn ook goede dingen geweest in die tijd! Ik heb sinds een week hulp van zorg en welzijn, ga van de week voor een intake bij de hoop, maar ik denk dat het makkelijk is om weg te lopen, terwijl jij je probleem erkent! Je hebt tegenwoordig het Minsota traject! Voel me net als jij en ik heb er ook een tering zooi van gemaakt maar ik zet mijn trots niet aan de kant voor een stelletje eikels: Super dat je een stuk gevoel neerzet op deze forum, wees daar maar trots op! En ga kijken en uitzoeken wat bij jou het beste past, ik weet het niet ik hou jullie op de hoogte!"
"Geweldig verhaal, ik doe mee met het stoppen van het gebruik! En petje af Het zal niet meevallen maar ik ga er ook voor! Afgelopen weekend geen dope gebruikt en ik moet zeggen ik voel me vrij redelijk tot goed! Wanneer ik op dit forum zit kom ik vaak mensen tegen met het zelfde probleem als ik en daar put ik wat energie uit! Go for it !! Succes Lost !"
"Hhaha dat zijn bekende dingen, de neus die kribbeld heel de week door, maar nu na 5 dagen geen shit, voel ik me wel lekker! ( ben alleen benieuwd wanneer ik een zwak moment ga vertonen) Succes de aankomende dagen!"