Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey mensen, ben tamelijk nieuw hier. Maargoed waar het dus over gaat: Ik ben nu behoorlijk waus (typen is moeiluk ) en ik heb een manier gevonden (mits die er nog niet was) om een x\\extreme wause RUSH te krijgen. Tijdens je piek knijp je je 2 aders/slagaders in je hals dicht (die 2 naast je adamsappel) en wacht tot je zicht witter wordt Zodra je loslaat voel je de lekkerste gevoelens door je lichaam die er bestaan (beter dan klaarkomen! ) IK weet niet of dit een 'gezond' plan is maar het werkt RETE RETE RETE VERDOMD goed !! ECht kicke joh!"
"Ok naja ik ga me niet verdedigen, weet ook dat het HEEL stom is maar dat is MIJN keuze nietwaar . Ik doe het ook niet totdat het helemaal wit wordt voor me ogen, 2 seconden ofzo. Heb het verkeerd opgeschreven! Ik ben nog niet dood, kheb nergens last van. Voor mij dus een leuke toevoeging aan mn mdma trippie!"
"3de keer dat ik ging slikken. Had 4 Blauwe mitshus, wist niet wat ik ervan moest verwachten, dropte 1 hele en na een half uur KLEPPERwaus echt bizar. Daarna nog 3 verspreid over de hele nacht. Was een wel BIZAR goeie shit moet ik zeggen . Vet hallucineren en een lovefeeling alsof cupido al zn pijlen in mn reet had gestoken. (Om maar niet over mn fockt op scheve muil te beginnen :P) Lekker. Reken maar uit 4x blauwe mitsu (rond 120-130mg ofzo? khad ze niet laten testen)"
"Hallo mensen ik ben nieuw hier, maar er zit me iets niet lekker. Ivm vakantie heb ik van de week (afgelopen zondag) kunnen slikken. Het was sinds 3 februari dat ik voor het laatst heb geslikt. en vond het wel weer een mooie gelegenheid. Ik had echter 3,5 van oranje zwaluwtjes op. (Zegt niks ik weet het maar toch misschien voor de 'kenners'). En was niet erg waus. Wel veel hallucinaties gehad etc. maargoed. Erg vaag was ik en beetje afwazig de volgende dag. Vanavond rond 8 uur had ik nog 2 pilletjes over. Deze waren flink gebroken/gebrokkelt/verpoeierd. Ik heb toen zoveel mogelijk van de witte kristalletjes eruit gehaald zo gierig als ik ben, en fijn gestampt. Hier zat echter nog wel een heel klein beetje oranje kleurstof/bindmiddel bij. Ik vond het een mooi plan om het te gaan snuiven.... Ik in bad, met mn sleutel alles naar binnengewerkt. PIJN, PIJN!!!! VIES SMERIG IEUW!!. Voelde niet zoveel en dacht dat het mislukt was. Daarna wat red-bull gedronken voor de smerige smaak. Na een minuutje of 3-4 begon ik heel vaag tge worden in mn hoofd en had het gevoel alsof ik in de zee dreef. Alle blauwe kleuren (blauwe badkamer) werden felrood en de spiegel was een schilderij geworden . Kheb hevige hartkloppingen gehad en voelde me ziek. (niet misselijk niet overgeven etc.) Ik voelde me slap ellendig en hopeloos. Ben in slaap gevallen en heb een hele rare droom gehad over een pillenparadijs (niet boeiend wel leuk detail). Was bewust dat ik sliep en dat ik droomde en zelfs dat ik in bad lag. Rond half 10 werd ik wakker met een vreselijk hoge bloeddruk en alles trilde aan me. Ik heb geen last gehad van grote pupillen of aangespannen spieren. Wel steken in mn longen, nieren, een brandende maag en VUUR rode ogen. Ik zit nu een beetje vaag voor mn pc met een nog steeds te hoge hartslag voor mijn doen. Ik voel me ziek ellendig en bah . NIET LEUK en voor mij voorlopig helemaal geen pillen meer. Lag het misschien aan mij, of misschien de combinatie van mdma+caffeine+veel nicotine? Groeten, Piet"
"Nog nooit gekotst ervan, als ik een paar pilletjes op heb moet ik zeker 2 pakjes sigaretten bij me hebben. Ik rook normaal al anderhalf pakje a 2 pakjes per dag. maar als ik waus ben rook ik 2 pakjes in een uurtje of 7-8. Das echt het sappigste wat er bestaat, roken terwijl je waus ben (ok naast een raketje oplebberen dan ) Volgende dag wel een stem als een ouwe brandaris roker ."
"oranje zwaluwtjes nu 2, en god ik ga hard!!! DAMNNN niet normaal"