Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zat laatst een oude video te bekijken over sigaretten en sigaren, en daarin viel het me op hoeveel tabaksmerken er vroeger eigenlijk waren, maar die je nu niet meer kan krijgen. Weet iemand toevallig nog Nederlandse tabaksmerken die je nog steeds in de winkel kan krijgen? Buiten van Nelle, drum, mascotte, wat locale sigarenmerken en caballero kan ik niks bedenken eigenlijk Alvast bedankt"
"Ik ga komende zomervakantie naar Japan, en ik vroeg me eigelijk af of het legaal is om bv kanna extracten of kratom uit de smartshop met het vliegtuig mee te nemen naar Japan. Of zou ik dan een hoop heibel krijgen op het vliegveld?"
"zover ik weet is het daar niet illigaal"
"ja het is idd tricky ga nog wel wat research doen, en anders maar aan de pils. Kan ook gezellig worden"
"Ik heb nu een aantal keer truffels gedaan, maar ik heb nu als ik zat ben elke keer een wat pamiekerig gevoel en ik vind het niet meer zo fijn om te drinken. Ik heb ook niet meer zo'n zin om te drinken.Maar de laatste keer truffels was in de zomer, kan het zijn dat ik door de truffels mijn lichaam geen zin meer heeft in alcohol? Of zou er iets anders achter zitten? Mvg, peyote18"
"Alvast sorry voor de late reactie, Ik heb het eigenlijk nog steeds, maar ik drink nu wel water minder. Ik ben jong (1 maar ik heb idd al heel veel en heel vaak gedronken, en voor mij is alcohol drinken eigenlijk iets wat ik ook doe als verveling. Het hele controle verliezen vind ik niet erg, ik vind het gewoon oprecht chill om zat te zijn. Ik heb nog steeds dat ik me gewoon heel onplezierig voel als ik drink en ik vind het nog steeds eig niet zo chill meer, het lijkt ook weer ''erger'' geworden sinds ik laatst weer heb getript. Maar jullie zullen wel gelijk hebben, het zal wel tussen de oren zitten. toch bedankt voor de reacties."
"Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met die nieuwe slice producten in de smartshop? http://azarius.nl/smartshop/energy/psyc ... sensation/ Ben er namelijk best nieuwsgierig naar maar heb geen idee wat ik me moet voorstellen qua effect, of het echt voor een typische salviatrip zorgt of dat het juist lichte ontspannen effecten geeft."
"Mooi report, Als ik iets op de wereld graag doe dan is het wel trippen, de ervaringen iedere keer weer zijn gewoon fantastisch. Herinner me nog een keer dat er een enorme boeddha op mijn plafond verscheen, en dat ik toen gewoon wist dat ik chips moest gaan offeren. Heb ik toen ook gedaan, god mag weten waarom. Leek me toen zo logisch. Was mijn 2e keer truffels en ik had ook atlantis op, alleen dan 20 gram. Maar ik zou zeker nog eens truffels eten als ik jouw was, en inderdaad in het bos lekker wandelen is fantastisch."
"de truc is om je ook over te geven aan het tripmiddel, je moet gewoon zonder zorgen en met een fijn en veilig gevoel de trip in gaan, en aan niks gaan twijfelen of je zorgen maken. Gewoon lekker relaxen, en als de trip begint gewoon alles op je af laten komen en er van genieten. Als je merkt dat je bad gaat, gewoon ff nergens meer aan denken, diep in en uit ademhalen en je overgeven aan het tripmiddel, genieten van waar je bent, en dan is het sneller over"
"bij deze mijn trip report van LSA (hawaiian baby woodrose), hope you enjoy it Wie?: ik Wat: 5 hawaiian baby woodrose zaden op een nuchtere maag Waar: thuis, op mijn slaapkamer Tripduur: ca 5 1/2 uur Ik lag rustig op bed en ik had de volgende dag geen school. Ik was best relaxed en ik had toevallig nog een zakje hawaiian baby woodrose zaadjes van een vriend gekregen. En aangezien ik de volgende dag geen school had heb ik ze maar gewoon gepeld en ben er op gaan kauwen. Ik heb een kleine 20 minuten op de zaden liggen kauwen en heb ze toen maar doorgeslikt. Iemand met een ander tripreport had tijdens zijn trip shpongle opgezet en ik had nog nooit getript met zulke muziek dus heb ik mijn koptelefoon opgezet en ben ik er naar gaan luisteren. Ik voelde me 10 minuten nadat ik de zaadpap had doorgeslikt al heel misselijk en ik ben toen met laptop en al in bed gaan liggen. Terwijl de muziek lekker aan het afspelen was, zag ik plotseling allemaal lichtgevende Azteekse tekens op het plafon verschijnen. Ik bestudeerde ze een voor een en ik voelde me plotseling heel lam. Ik kon mijn hoofd nauwelijks optillen. Ik deed mijn ogen dicht en zag plotseling verschillende fantastische closed-eye visuals. Ik zag verschillende Azteekse tempels en ik zag sjamanen rondjes draaien rond een vuur. Ik deed mijn ogen open en ik zag dat mijn hele plafond vol stond met tekens. Toen ik er een grondig bestudeerde begonnen al de tekens te bewegen en vormde een adelaar, die circels draaiden op mijn plafond. Ik begonnen plotseling verschillende kringen te zien maar die hielden als ze net begonnen plotseling weer op. Ik zei tegen de adelaar dat ik keihard wilde trippen en dat ik de wereld van vroeger wilde zien. De adelaar barste uiteen in tekens en plotseling begon alles te draaien. Ik zag een ufo die lande op een tafelberg, en ik wist dat de Azteken hulp hadden gekregen van aliens met het maken van tempels. Aliens moesten gewoon al eens op de aarde zijn geweest. Toen veranderde de ufo in een grote zwarte schijf, waar een streep licht vandaan kwam die leek te eindigen op mijn netvlies. De tekens en de adelaar draaide om de schijf heen en ik wist dat de schijf de oude zonnegod was, de meest heilige god. Hij liet mij zien dat licht eigenlijk maar een simpele bron is die machtig wordt wanneer hij belangrijk wordt, en dat licht oneindig is tenzij je de bron vernietigd. Ik deed mijn ogen dicht (nog steeds luisterend naar shpongle) en ik zag hele mooie closed-eye visuals terwijl de muziek bepaalde wat ik zag. Ik merkte dat ik de muziek werd en ik versmolt samen met de klanken, die in mijn hoofd klonken alsof iemand in mijn hersenen een cd had opgezet. Ik voelde me nog steeds super misselijk en ik was lam want alles voelde zwaar aan en ik kon geen kant op. Terwijl de muziek mij door de tijd en ruimte liet reizen deed ik plotseling weer mijn ogen open en zag de zonnegod omringd door de adelaar en tekens. De muziek zei dat ik mijn ogen dicht moest doen dus deed ik dat, en ik zag dat elke persoon op aarde met mekaar verbonden is. De ziel van elke persoon is met speciale draden met andere personen verbonden, en als je jezelf openstelt dan kan je voelen en zien wat een ander mens doet en ervaart. En al deze draden waardoor iedereen verbonden is met mekaar, komen samen in het hart van de melkweg, Samen met nog meer draden van andere personen versmelten ze daar tot een grote massa. Ik verkeerde door de muziek in een heerlijke half droom/half werkelijkheid en liet me meevoeren op de golf van zen die me door het universum liet zweven. Ik werd even later weer ''wakker'' en alles draaide en werd dik/dun kort/lang alsof mijn zicht een wateroppervlak was en er druppels in vielen. Een groot nadeel van een trip met LSA, is het feit dat elk zaadje wat LSA bevat ook stoffen bevat waarvan je kotsmisselijk wordt. Ik bereikte nu het stadium dat mijn maag zoiets had van: ik heb genoeg van deze rare substantie, ik wil alles eruit hebben en ik heb toen een uur na spacend op de wc doorgebracht terwijl ik alleen maar moest kotsen, zelfs toen alles eruit was bleef ik kokhalzen. Ik ben toen maar na anderhalf uur naar bed gestrompeld en ben toen in slaap gevallen. Ik had fantastisch gedroomd, en toen ik wakker werd voelde ik mij fijn, warm en veilig. Een licht gevoel van Euforie wat me nog de hele dag in zijn greep hield was aanwezig. Heel veel mensen zitten te dubben of ze LSA moeten gebruiken, ik ga het niet meer doen want het kotsen en de misselijkheid is niet zo chill. Maar mijn advies, jongens gewoon eens LSA proberen. Want het is toch wel de moeite waard."