Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zat laatst een oude video te bekijken over sigaretten en sigaren, en daarin viel het me op hoeveel tabaksmerken er vroeger eigenlijk waren, maar die je nu niet meer kan krijgen. Weet iemand toevallig nog Nederlandse tabaksmerken die je nog steeds in de winkel kan krijgen? Buiten van Nelle, drum, mascotte, wat locale sigarenmerken en caballero kan ik niks bedenken eigenlijk Alvast bedankt"
"Ik ga komende zomervakantie naar Japan, en ik vroeg me eigelijk af of het legaal is om bv kanna extracten of kratom uit de smartshop met het vliegtuig mee te nemen naar Japan. Of zou ik dan een hoop heibel krijgen op het vliegveld?"
"zover ik weet is het daar niet illigaal"
"ja het is idd tricky ga nog wel wat research doen, en anders maar aan de pils. Kan ook gezellig worden"
"Alvast sorry voor de late reactie, Ik heb het eigenlijk nog steeds, maar ik drink nu wel water minder. Ik ben jong (1 maar ik heb idd al heel veel en heel vaak gedronken, en voor mij is alcohol drinken eigenlijk iets wat ik ook doe als verveling. Het hele controle verliezen vind ik niet erg, ik vind het gewoon oprecht chill om zat te zijn. Ik heb nog steeds dat ik me gewoon heel onplezierig voel als ik drink en ik vind het nog steeds eig niet zo chill meer, het lijkt ook weer ''erger'' geworden sinds ik laatst weer heb getript. Maar jullie zullen wel gelijk hebben, het zal wel tussen de oren zitten. toch bedankt voor de reacties."
"Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met die nieuwe slice producten in de smartshop? http://azarius.nl/smartshop/energy/psyc ... sensation/ Ben er namelijk best nieuwsgierig naar maar heb geen idee wat ik me moet voorstellen qua effect, of het echt voor een typische salviatrip zorgt of dat het juist lichte ontspannen effecten geeft."
"Lsa is wel leuk om eens te proberen, je kan er wel heel erg misselijk van worden. Ik heb hawaiian baby woodrose gehad en ik was best misselijk. De effecten waren wel leuk. Ik had vernomen dat je van morning glory nóg misselijker wordt dus ik adviseer je om hawaiian baby woodrose te nemen. Ik had er vier op en dat was al meer dan genoeg voor de eerste keer, ik zou er niet meer dan 5 nemen."
"cannabis helpt zeer goed tegen de misselijkheid bij lsa en versterkt de trip ook nog eens. Handig dus om een jointje achter de hand te houden."
"Mooi report, Als ik iets op de wereld graag doe dan is het wel trippen, de ervaringen iedere keer weer zijn gewoon fantastisch. Herinner me nog een keer dat er een enorme boeddha op mijn plafond verscheen, en dat ik toen gewoon wist dat ik chips moest gaan offeren. Heb ik toen ook gedaan, god mag weten waarom. Leek me toen zo logisch. Was mijn 2e keer truffels en ik had ook atlantis op, alleen dan 20 gram. Maar ik zou zeker nog eens truffels eten als ik jouw was, en inderdaad in het bos lekker wandelen is fantastisch."
"de truc is om je ook over te geven aan het tripmiddel, je moet gewoon zonder zorgen en met een fijn en veilig gevoel de trip in gaan, en aan niks gaan twijfelen of je zorgen maken. Gewoon lekker relaxen, en als de trip begint gewoon alles op je af laten komen en er van genieten. Als je merkt dat je bad gaat, gewoon ff nergens meer aan denken, diep in en uit ademhalen en je overgeven aan het tripmiddel, genieten van waar je bent, en dan is het sneller over"