Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vele mensen vergeten tijdens hun gebruik van te eten en te drinken meestal omdat het hongergevoel er niet is maar tis toch BELANGRIJK van te eten en te drinken wanneer je gebruikt vooral ook wanneer er enkele nachten word " vergeten " van te slapen vergt dit enorm veel energie van je lichaam"
"dubbel0seven zei: LoveQuality zei: Amen dubbel0seven zei: En waarom zou er in België geen goede speed zijn? Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken. Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is. En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend. heb je daar verdere info over eventueel van dit nieuw geopend testlab in belgie ?? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Dopamine is een stof die je hersenen aanmaakt waardoor je u goed of gelukkig voelt wanneer je speed gebruikt worden die hoeveelheid dopamine veel groter ( vandaar euforisch gevoel ) juist tzelfde bij speedgebruik je oorsmeer meer is of je nagels vlugger groeien Wanneer je lichaam geen speed meer ontvangt valt die dopamineproductie op zijn gat zeg maar en word er ( te weinig ) van aangemaakt waardoor je in een gat valt en depressieve gedachten krijgt de tijd dat u hersenen nodig hebben om weer op terug " normale " dopamine aanmaak te komen verschilt van mens tot mens maar vraagt toch wel enige tijd. Ik zou adviseren om samen met u arts een lichte anti-depressivum te zoekken die dat dopamine gehalte beetje opvangt ook raad ik u aan als je een jarenlange gebruiker bent van niet van de ene dag op de andere voledig te stoppen maar van langzaam af te bouwen"