Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsplant binnen de perken houden

plant binnen de perken houden

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben begonnen met m'n plantje
maar naart schijnt wordt die plant makkelijk 1m 50
en hier zijn m'n ouders niet mee akkoord ik woon in belgië
dus hier is wiet niet zo goed ingeburgerd, kan ik m'n plant een beetje kleiner houden
dus ook met een kleinere opbrengst?
en hoe kan ik dat doen? :wink:

mvg
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snap hier nix van. Net begonnen? onder kunstlicht dan zeker?
Of buiten? in dat geval kun je meteen ook weer stoppen, seizoen, herfst enzo, winter voor de deur. Wiet is lichtgroeier/bloeier....
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
jap kben nogmaar begonnen
kwil dus gwn een bescheiden plant niet zo'n grote knoert :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wave:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
flipkonijn zei:
jap kben nogmaar begonnen
kwil dus gwn een bescheiden plant niet zo'n grote knoert :wink:
Klik om te vergroten...


Euh flipkonijn,ben je niet een geflipt konijn? :mrgreen:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
pipoxyz zei:
tja..dat zou idd alleen onder kunstlicht kunnen, aangezien ik er niet van uit ga dat iemand zo maf kan zijn om nu in de tuin te poten, maar onder een lamp blijven ze echt gemakkelijk kleiner, gewoon eerder bloeilicht geven en een kleinere soort kweken, maar das allemaal basic stuff dat iedereen zou moeten weten die kweekt..beetje meer inlezen dus.
sneeuwwitje is verder wel goed handelbaar, sterke wiet, weinig geur, kleine plant, korte groei periode.
Klik om te vergroten...
tis wietzaad voor vissers
dat kan perfect groeien buiten en draagt toch wel wat wiet hoor :wink:
kwaliteit en smaak zijn zeker goed genoeg
qua high is het een milde wiet, maar dan paf je eentje meer hé :wink: :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet dit niet in de kweek en crea subforum?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#10
En je kan natuurlijk de groei in de hoogte beperken door te scroggen...

p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
flipkonijn zei:
pipoxyz zei:
tja..dat zou idd alleen onder kunstlicht kunnen, aangezien ik er niet van uit ga dat iemand zo maf kan zijn om nu in de tuin te poten, maar onder een lamp blijven ze echt gemakkelijk kleiner, gewoon eerder bloeilicht geven en een kleinere soort kweken, maar das allemaal basic stuff dat iedereen zou moeten weten die kweekt..beetje meer inlezen dus.
sneeuwwitje is verder wel goed handelbaar, sterke wiet, weinig geur, kleine plant, korte groei periode.
Klik om te vergroten...
tis wietzaad voor vissers
dat kan perfect groeien buiten en draagt toch wel wat wiet hoor :wink:
kwaliteit en smaak zijn zeker goed genoeg
qua high is het een milde wiet, maar dan paf je eentje meer hé :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

Je weet overduidelijk niet waar je over praat, visserswiet = thc loze hennep. Grow up of informeer je eerst voordat je onzin post. :smilingimp:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
pepito zei:
flipkonijn zei:
pipoxyz zei:
tja..dat zou idd alleen onder kunstlicht kunnen, aangezien ik er niet van uit ga dat iemand zo maf kan zijn om nu in de tuin te poten, maar onder een lamp blijven ze echt gemakkelijk kleiner, gewoon eerder bloeilicht geven en een kleinere soort kweken, maar das allemaal basic stuff dat iedereen zou moeten weten die kweekt..beetje meer inlezen dus.
sneeuwwitje is verder wel goed handelbaar, sterke wiet, weinig geur, kleine plant, korte groei periode.
Klik om te vergroten...
tis wietzaad voor vissers
dat kan perfect groeien buiten en draagt toch wel wat wiet hoor :wink:
kwaliteit en smaak zijn zeker goed genoeg
qua high is het een milde wiet, maar dan paf je eentje meer hé :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

Je weet overduidelijk niet waar je over praat, visserswiet = thc loze hennep. Grow up of informeer je eerst voordat je onzin post. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
serieus?

raar :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."