#1
ik ben begonnen met m'n plantje
maar naart schijnt wordt die plant makkelijk 1m 50
en hier zijn m'n ouders niet mee akkoord ik woon in belgië
dus hier is wiet niet zo goed ingeburgerd, kan ik m'n plant een beetje kleiner houden
dus ook met een kleinere opbrengst?
en hoe kan ik dat doen?
mvg
maar naart schijnt wordt die plant makkelijk 1m 50
en hier zijn m'n ouders niet mee akkoord ik woon in belgië
dus hier is wiet niet zo goed ingeburgerd, kan ik m'n plant een beetje kleiner houden
dus ook met een kleinere opbrengst?
en hoe kan ik dat doen?
mvg

