Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb vroegah twee keer op de beroemde Orange Sunshine LSD getript ik had dat nooit willen missen.Spectaculair spul.Als ik een plaat wilde opzetten probeerde de pick-up arm te ontsnappen aan m´n vinger hij kronkelde gewoon weg.De vloer golfde zo erg dat ik me aan heet tapijt vast moest houden.Extreem sterk.Ik kon beter de helft nemen zij de dealer. Wist ik veel.Zo´n klein pilletje....\\en heerlijke opium van de chinees om een beetje te dempen.(kan je nergens meer krijgen).Er is een film over gemaakt ¨The Sunshine Makers¨Ik heb hem op netflix gezien.https://www.imdb.com/title/tt4456270/ Ja de hippietijd heb ik goddank nog meegemaakt.En toen was er opeens een jaar of langer geen hasj of opium te krijgen.Wel heroine voor 5 gulden per gram \\ik ben op bier en rum die tijd doorgekomen.En zodoende ook volbloed alcoholist geworden.Heel veel zijn aan de heroine gegaan dat was een ramp.Er is hier vast wel iemand die zich de hasjloze tijd met die goedkope heroïne kan herinneren."
"Ik heb mijn gitaar weggegeven want mijn handen trekken krom door de dupuytren.Ik mis het heel erg.Goed speelde ik niet maar voor mezelf was het goed genoeg.Maarja er zijn nog jonge mensen die de gitaar ter hand nemen.Dat geeft troost.Kennen jullie lisa s?"
"Ik kreeg in 1973 diazepam voorgeschreven ,wat toen nog Valium heette en in die alleen door Hoffman LaRoche gemaakt werd.Dat slik ik nu 48 jaar.Ik ben daarmee een recordhouder denk ik.Ik had een delirium van het vele drinken.Het was toen een revolutionair nieuw medicijn en volgens de artsen totaal niet verslavend en zonder bijwerkingen.Totdat ik na een paar maanden eens stopte.Toen werd ik toch vreselijk ziek! Ben toen ermee gestopt doorgedraaid en opgenomen in een psychiatries ziekenhuis.Daar hebben ze me zonder medicijnen water of eten in de isoleer gegooid en zijn ze me vergeten.Gelukkig kwamen mijn ouders me opzoeken en konden ze me nog redden.Ze hadden ook opiaten in mijn bloed gevonden zeiden ze.Er is echter geen bloed afgenomen en ik heb nog nooit opiaten gebruikt.Ik heb daardoor een vreselijke angst voor psychiaters gekregen.Na twee weken zag ik kans weg te lopen en heb van de huisarts weer diazepam gekregen en ging het weer een stuk beter.Nu heb ik diazepam van Centrafarm van de apotheek en werd ik vreselijk ziek.Ik had een EZ test en die wees uit dat er totaal geen werkzame stof inzit.Dus heb ik me hier maar aangemeld om o.a. te vragen;hebben er meer mensen deze ervaring? Ermee stoppen is na al die jaren nooit gelukt.1mg eraf en beng....doodziek.Als je het niet slikt begin er niet mee.SSRI´s hebben ze ook geprobeerd (4 maanden) om me er vanaf te helpen.Maar daar kreeg ik zelfmoord neigingen van.En daarmee stoppen is een ware hel.Maar mijn vraag is dus de diazepam zonder werkzame stof,een kalkpilletje dus.Is er iemand die een goed merk kent waar wel wat inzit?En ook nog te krijgen is?"
"Roche maakt ze niet meer dacht ik.En ik kan alleen Aurobindo krijgen ipv Centrafarm.Ik heb ook wel eens Zopiclon gehad van de apo waar niks in zat.k zat met hartslag 140 met de telefoon in m´n hand op de bank Net de apotheker gesproken en met een kluitje in het riet gestuurd.Kan niet bestaat niet,Ik ga simpelweg de pijp uit als het niet werkt.Lareb gebeld meldpunt landelijke zorg,centrafarm is niet bereikbaar...de dokter de apotheek een paar keer vandaag Maar ik zie weel waar het schip strand.Ik heb van de buurvrouw gelukkig nog een doosje Teva 10mg gekregen en ik lees op deze site dat die ook niet werken.De buurvrouw heeft ook medicijnen die opeens niet werken.Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak maar toen was er nog enige keus in merken.Nu is de aanvoer gestagneerd.Men kletst alleen over de tekorten van computer chips."
"Ik verwissel ze voor een oud pilletje met dezelfde dosering van hetzelfde merk en die werken goed ik slik niet extra.De EZ test zegt dat er niks inzit en in de de oude wel.Ik heb (nog) geen angstklachten maar hart ritmestoornis en tachycardie.Nu ik een half betablokkertje genomen heb gaat ´t wel weer.Hartslag is nu weer normaal.Maar de muur van onbegrip waar ik tegen aanloop bij apotheker lareb en weet ik wat ik allemaal gebeld heb vandaag is zo frustrerend.Ik ken die pillen al vanaf de introductie ervan.Het enige wat ze doen is het gesprek afkappen op en enkeling na.Toen ik klachten begon te krijgen ben ik naar de oorzaak gaan zoeken en die heb ik gevonden.Maar ze geloven me niet.Ik moet hún wel geloven.Wat ik opper kan niet en zo´n test is humbug enzo.Zelf zullen ze het niet testen.Maar blijf ver van deze categorie pillen en smoke your brains out.Dat kan geen kwaad.Drank werkt precies als diazepam,zo is het ook gekomen.Al jong had ik door dat spanningen weg waren na een slok van het één of het andere wat mijn ouders in huis hadden.Tot ik zoveel zoop dt ik een dilirium kreeg en op de eerste hulp Librium kreeg en de dag erna die o zo veilige valium.Niet verslavend.In 1985 was het opeens verslavend en in 1990 kwamen de Prozac,Seroxat en andere me to´s uit en was dat het tovermiddel.Ik heb het geprobeerd Brrrr...."
"Ik denk niet dat de apotheek me oplicht."
"Ik kreeg betablokkers de vorige keer van de dokter toen het drie jaar geleden ook met Centrafarm misging.Hartritmestoornis en een razendsnelle hartslag dag en nacht.De apotheker die er toen de baas was liet me zelf een ander merk Diazepam uitkiezen en dat was Accord en dat werkte prima.ik kon de betablokkers laten.Gelukkig heb ik nog een stuk of vijf van die dingen en die komen goed van pas.Ik kan met die dingen weer even rustig aan de telefoon hangen met Lareb en al die andere instanties,ik ga niet als een schaap naar de slachtbank.Ik zag op de tv een vrouw met epileptie die een pillenprobleem heeft.Ze kan niet meer zwemmen of fietsen.En er zijn nog veel meer met dat probleem.Mijn vriendin met een schildklierziekte wat bijna mis ging.Mijn buurman die zijn pas getransplanteerde nier verloor door een pilletje wat niet helemaal o.k. was.Het was dat hij dat gehannes met mijn pillen kent dat hij nog leeft.Maar er moest wel een nieuwe donornier komen.Een andere kennis,een dokter notabéne die me altijd een hypochonder vond als ik die shit van mij aankaartte en behoorlijk ziek werd van een oogzalfje.Ik ben heel voorzichtig met medicijnen.Ik zou wel willen dat apothekers dat ook waren.Ik slik ze niet voor de lol.Als ik alles had geaccepteerd wat me in de loop van tijd aan medicijnen is gepushed was ik nu dood geweest.Van haldol in de inrichting waar ik twee weken zat vielen na een paar dagen de vullingen uit m´n kiezen om maar wat te noemen.Ook krijg je rottigheid met de kransslagader.Maar er is nu een nieuw ntipsychotium waar 75% van de gebruikers diabetes van krijgen.Ze schrijven die ook voor als slaapmiddel.SSRI´s zijn ook overal goed voor rugpijn vedriet als ajax verliest of je hond doodgaat je kan ook je koffieapparaat ermee ontkalken denk ik.erectieproblemen,vaak blijvende.Dat ken ik wel van dat spul.De hel in het kwadraat.Alsof je daar niet depressief van zou worden.Dit soort dingen;https://www.trouw.nl/nieuws/het-leven-van-gerard-werd-verziekt-door-pillen~bd5f490c/"
"Zeker bizar.Ik vind het zo mooi.kippevel krijg ik.Niemand weet waar ze uithangt.Jammer hé?Mistery girl....."
"Wat zou hij over deze idiote tijd gezegd hebben vraag ik me weleens af.Zulke mensen zijn er helaas niet meer.Maarja we hebben Jantje Smit nog."
"Buiten de klank was het voor mij de halsbreedte belangrijk en de hoogte van de snaren..Mijn eerste gitaar was een Audition van wehkamp.Teisco verkocht ze ook.Het waren Japanse imitatie strato´s geloof ik en van erg goed hout Hij kostte 98 gulden.Ik sloot hem op de buizenradio aan Dat gaf een mooi vervormd geliud.Ik heb nu nog spijt dat ik hem heb verkocht.Nu zie ik dat hij nu nog te koop staat en gezocht word.Ik had al snel vriendjes met een klasgenoot Ik leerde de eerste akkooden en het stemmen van hem.Tooen was er al snel een amateurbandje.met drumstel en basgitaar.De laatste gitaar was een acoustische jazzgitaar uit china jack.benner van 130euro.Een bijzonder mooi klinkende en met een prettige hals maarja hij staat nu te verstoffen bij de buurman die er nooit op speelt.Zo jammer dat die jonge mensen er geen zin meer in hebben.Een buurmeisje zag me op de gitaar en wilde het ook leren,ze dacht het in een paar dagen wel onder de knie te hebben en heeft direct de handdoek in de ring gegooid."