Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit ook in een depressie, waarschijnlijk ook mede door mijn gebrekkige sociale vaardigheden. Mijn psychiater wil ook geen diazepam voorschrijven. Ik herken mezelf heel erg wat je wat je beschrijft. Soms dan denk ik ook: hoe moet ik nu verder? Wat moet ik anders doen? Heel veel sterkte en succes ermee."
"Voedingssupplementen? Als je daar wat aan had dan had de dokter of psycholoog die toch al lang voorgeschreven of niet?"
"Petrovic zei: pammetje666 zei: Voedingssupplementen? Als je daar wat aan had dan had de dokter of psycholoog die toch al lang voorgeschreven of niet? Klik om te vergroten... Hoeft niet, Psychiaters schrijven alleen dingen voor waar evidentie voor is en dus onderzocht is. Er zijn nog zoveel dingen die nog niet onderzocht zijn of waar men nog niet van begrijpt waarom het zo werkt en dus nog niet voorgeschreven wordt. Ikzelf heb ADD en het voedingssuplement DMAE werkt op lange termijn beter voor mij dan ritalin of dex. DMAE zou ook iets voor jou kunnen beteken zit ik nu te denken. Ik word er zelf rustiger van, meer geconcentreerd, betere mood en als ik dingen voor de klas moet doen ben ik een stuk rustiger ipv een stresskip. Kijk eens op deze site voor DMAE: http://www.smart-drugs.net/info-DMAE.htm Klik om te vergroten... Haha dan moet ik betalen in dollars"
"r@r@ zei: speeseend zei: Voorlopig denk ik dat verslaving meestal een keuze is. Maar meestal niet een bewust gemaakte keuze. Klik om te vergroten... Is het niet zo dat de drugs de keuze waren en dat de verslaving het gevolg hiervan bleek te zijn, ongewild, maar daarmee niet minder erg? Voor de verslaving kozen we niet; we dachten wel zo sterk te zijn dat dat "... bij ons niet zo ver zou komen. Bij anderen wel, maar bij ons niet...". Gebrek aan zelfinzicht? Overschot aan zelfoverschatting? Of simpelweg domheid? Ik weet het niet. Ik dacht het bijna allemaal te weten, maar dat hoor je mij niet meer zeggen... Klik om te vergroten... Of gewoon omdat je op dit moment geen andere uitweg ziet? Je weet dat het slecht is maar je doet het toch, gewoon om even niet meer te kijken naar wat er om je heen gebeurd. Je weet dat het fout is, maar je weet ook niet wat de andere goede weg op dat moment dan kan zijn. Als mens heb je gewoon het instinct om datgene te doen waardoor je je op dat moment goed voelt denk ik, maar als je je verstand gebruikt weet je dat dit de verkeerde keuze is."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual ImmortalTech zei: Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual.. Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen. Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto Klik om te vergroten... Hoe kan het nou zo zijn dat iedereen hetzelfde ziet? Dat snap ik nog steeds niet..."