Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je aan je vrienden vraagt of ze de tv willen uitzetten terwijl deze niet aanstaat. (mdma) je in je bed ligt met je ogen open en je niet meer kan bewegen. (mdma speed ghb) je denkt dat je een peukie rookt maar in feite niks in je handen hebt. (xtc) je denkt dat je een slok uit je flesje neemt terwijl je niks in je handen hebt. (xtc) je midden op een druk kruispunt gaat zitten met je dekentje in kleermakerzit (LSD) je gevoel voor evenwicht kwijt ben (xtc) je over een brug loopt en er van wilt springen omdat de grond zo zacht lijkt (lsd) je meer drugs neemt omdat je denkt dat je niet tript (candyflip) je er de volgende dag je hele bek kapot heb gekauwd tot bloedens aan toe (speed) je 3 dagen na je trip niet heb kunnen pissen (mdma, xtc) je enige logische antwoordt op alles wat tegen je gezegd wordt watte? is (lsd) je het gewoon niet kan vatte wat er nou gebeurd (mdma, xtc, lsd) je een helder momentje hebt en je zegt ik snap het als mensen dan aan je vragen wat snap je dan antwoord ik snap er geen reet meer van. (mescaline) je er na 4 dagen achterkomt dat het 4 dagen later is (zorgde toch voor flinke paranoia). (combinatie van al het voorgaande + keta)"
"Rabbithole zei: Leuk, een nieuwe drug genaamd 'masculine'. En ik wist ook niet dat er een verschil tussen mdma en xtc bestond. Enlighten me! Klik om te vergroten... een echt verschil is er ook niet behalve dan dat als ik het over xtc heb ik het over de pillen heb en mdma die lekkere kristallen. masculine hahaha ik heb het ook compleet verkeerd gespeld mescaline bedoel ik heb het aangepast"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } ik gebruik deze altijd maar voordat ik hem naar binnen laat schuiven in die behaarde poeperd van mij leg ik op het puntje eerst natuurlijk een velletje zegels. gewoon omdat het kan"
"Damn dit is geniaal vraag me ook echt af of het werkt ik zou dit bijvoorbeeld goed kunnen gebruiken op ongetest materiaal alleen jammer dat je het percentage niet af te lezen valt daarvoor zal het dan alsnog naar het lab moeten..."
"HAllo iedereen, Inmiddels heb ik flink wat acid trips achter de rug zowel hoge doseringen en lage doseringen en nu merk ik de laaste tijd dat set en vooral setting steeds minder belangerijk voor me beginnen te worden. zijn er mensen die dit ook ervaren? En bad gaan op een slechte setting wat houd dat precies in? Want ik ben wel een paar keer heel erg angstig geworden en wist ik niet meer waar ik het moest zoeken maar zodra ik het axepteerde was er niks aan de hand en deed die angst me eigenlijk helemaal niets meer en wou ik juist kijken naar die angst en het bestuderen. Ook heb ik gehad dat dat alles letterlijk begon te smelten de druppels kwamen van af het plafon naar de grond. toen ik dat ervaarde kreeg ik een hele koude rilling en al men haartjes stonden overeind. Op dat soort momenten doe ik mijn ogen even dicht en knal ik het universum in. Ik heb nog geen 1x aangedurft om te blijven kijken als de hele wereld om me heen aan het smelten is. Ik heb ergens een keer gelezen dat het niet goed is om alles om je heen te laten smelten (de druppelende slierten raken de grond en het wordt 1 grote vloeibare masa)wordt je para van. Helaas weet ik niet meer waar ik het gelezen heb maar zou iemand dit kunnen onderbouwen of mij vertellen waarom het wel wat uitmaakt en waarom niet. Overigens vindt ik een lsd trip met mijn ogen dicht tienduizend keer genialer dan met ogen open. Ik ben mezelf al een paar keer goed tegengekomen in zowel mijn eigen angsten of juist hele mooie dingen. Ook is het me naar tientallen trips eindelijk een keer gelukt om echt beeld te vormen in plaats van een tollende tunnel achtbaan lekker blijven sjezen! Peace packy"
"Hey hallo, In een opwelling heb ik een paar dagen geleden besloten dat het tijd wordt voor een nieuwe hobby. Deze opwelling is natuurlijk zomaar gekomen, ik ben inmiddels 5 dagen gestopt met het roken van 3 gram kwaliteits hasj per dag en een paar dagen geleden bedacht ik me, dat ik me eigenlijk constant aan het vervelen was en dat als ik niet snel iets om handen heb ik binnenkort weer aan het blowen raak (zelfkennis). nu heb ik wel verschillende hobby's waaronder pc hardware en vuurwerk. Helaas is vuurwerk seizoens gebonden en kost hardware klauwen vol met geld. Dus bedacht ik me dat het tijd werd dat ik is uit ga zoeken of ik groene vingers heb. De vrouwelijke kant van mijn familie spendeert het grootste gedeelte van de warme dagen in de tuin (Indonesische familie) dus hopelijk heb ikzelf ook een beetje van deze "ziekte" mee gekregen. Maar goed, tijdens de zoektocht naar de groene vingers heb ik besloten de Peyote - Lophophora williamsii cactus te gaan kweken. Ik heb hier voor gekozen omdat ten eerste cactussen makkelijk hanteerbare planten zijn. Ten tweede is peyote - Lophophora williamsii cactus het moeilijkst te kweken van mesculine cactus soorten (het moet natuurlijk wel een beetje een uitdaging zijn). Ten derde heeft deze cactus tijdens de zomer maanden ontzettend mooie bloemen met lekkere geuren. Nu heb ik op internet al veel informatie gevonden maar veel spreekt elkaar ontzettend tegen. Zo zegt de een dat je met gewoon potgrond moet gebruiken de ander dat je speciale cactus grond moet aanschaffen weer een ander heeft het over cactus grond met kalksaltpeter en Cocos snippers. Ook zegt de een dat de cactus na 3 jaar al bruikbaar is en een ander zegt dat je de cactus minstens 15 jaar moet laten groeien voor het beste resultaat. Natuurlijk ga ik zelf ook de juiste boeken aanschaffen beurzen bezoeken etc(Gelukkig komt kerst er aan). Maar ik vroeg me af of er hier iemand op het forum zit die ervaring heeft met kweken van deze legendarische plant. Ook zou ik willen weten waar ik het best zaden zou kunnen halen. Je kan de zaden overal op internet bestellen voor gemiddeld 3euro voor 10 zaden. Dus ik denk dat ik bij 4 verschillende sites gewoon zaden bestel en dan met 40 zaden aan de slag ga of is er iemand die dit tegenspreekt en met iets beters komt. Hoe dan ook, ik heb weer iets om handen waar ik me tot de late uurtjes mee bezig kan houden "research kost gelukkig (in mijn geval) veel tijd" Zijn er leden die mij hierin kunnen adviseren? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Packy"
"MrCactus zei: Tenslotte heb ik heel veel eigen ervaring met het kweken van Mescaline Cactussen. Terwijl anderen vaak artikelen overnemen van internet, inclusief alle onjuistheden. Ik heb inmiddels veel kweek-info over Cactussen vermeld op: http://cactussen-kweken.expertpagina.nl . En ook al 7 artikelen over het kweken van: -- Mescaline Cactussen -- Peyote Cactus -- San Pedro Cactus op http://www.peyote-paradise.nl (Extra info). Klik om te vergroten... aah bedankt mr. Cactus! Hier help je me verschrikkelijk mee die website peyote-paradise heb jij toevallig ervaring met hun zaden? Groetjes!"
"MrCactus zei: PepTalk zei: Maare, wat gebeurde er dan precies? Klik om te vergroten... 1. Opengaan van Berlijnse Muur 2. Unanieme aanname van motie over Irak in de Veiligheidsraad na binnenvallen van Irak in Koeweit. 3. Vliegtuigen vielen even niet uit de lucht, ervoor en erna wel. Klik om te vergroten... Hey, mr Cactus, even een vraagje van mijn kant. De lophophora williamsii heeft vele verschillende soorten nu zag ik dat je op cactus paradise alleen de peyote kan bestellen. Weet jij misschien waar ik zaden kan vinden van de overige soorten? Ik heb overigens wel een website gevonden die veel zaden verkoopt http://www.cactusplaza.com maar misschien weet jij wat beters? Mvg, Packy"
"Hallo iedereen, Het onderwerp van dit topic is simpel Ozora 2011. Locatie: Budapest Hongarije Wanneer: 2 tot 7 augustus Ticket: 90 Euro Hier alvast een filmpje als opwarmertje Film duurt 46 minuten maar is van het begin tot het eind zeker het kijken waard. Persoonlijk krijg ik zoveel bizar goeie vibraties van dit filmpje. nouja see for your self! http://www.vimeo.com/20410755 Line up 2011 ?"
"Zolang je alles axepteerd is er toch niks aan de hand?"