Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zal mischien ook aan de ruimte kunnen liggen ! Ik had een keer hetzelfde gevoel bij een minimal feest in de kelder, me vriendin had evenveel op dan mij, maar bij mij werkte het bijna niet! en zij ging totaal los ervan , terwijl het gewoon dezelfde pil was, bij haar vriend was het hetzelfde hij voelde ook bijna niks, in de kelder was er zo slechte lucht en ik had tog even momenten waar ik naar lucht aan het happen was! en het leek net dat er geen zuurstofmeer was! ik vroeg aan hem hoe het kwam hij vertelde mij het zal eraan liggen dat er te weinig zuurstof is in de omgeving, en het ook een nadeel heeft op de werking van de pil kan dit kloppen??"
"Probeer dat eens met een willekeurig anders iets. Gaat je ook niet zo makkelijk lukken.[/quote] dat klopt!"
"beetje crazy maargoed als jij het eens wil testen , why not? ik word zelf ook niet verslaafd, roken doe ik af en toe eens bij het stappen, en xtc en coke dan alleen bij festivals, vakantie, of echt super feesten! dat zijn mijn grenzen die ik mij gezet heb! en het lukt prima, maar....... probeer dan eens te zeggen je doet het nooit meer!! dat gaat je niet snel lukken ! ooit doe je het tog weer! dit is tog een kleine soort van verslaving, of.... een weekje feesten op vakantie tussen vrienden die het ook allemaal doen. Om dan nee te zeggen! denk je dat gaat je lukken, mischien de eerste daagjes maar erna krijg je tog het gevoel, Warom eigenlijk nee zeggen men leeft maar een keer tog"
"Waar kan men het beste trippen als men acid heeft gepakt? In de natuur? , Binnen? Of is het ook leuk om op feesten te gaan doen ? Zou je mij een paar tips kunnen geven voor het acid gebruik"
"cropp zei: wacht tot het juni is, zoek een prachtig weiland met hoog gras, midden in de bossen. pak je zegeltje in de ochtend en ga lekker in de schaduw zitten met een gigantische picknickmand. dat vergeet je nooit meer Klik om te vergroten... thnx!! dit lijk me indd geen slecht idee! ga ik zeker eens uitproberen!!"