Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving ik heb wel adhd en nog p dingen ik word relaxed van wiet vergeet ik de slechte dingen ff enzo"
"KapiteinPinda zei: mongolide kutplant. lekker mysterieus. Klik om te vergroten... hahahahahahaha"
"flycooz,rolling blend,green shadow,space haze"
"heb vandaag me laatste beetje white widdow gehad en heb wel s power plant gehad k2 etc maar ik had paar jaar terug bad trip gehad dus doe dr nu wel minder in ja maar als ik smoke word ik beetje misselijk heeft dit er wat me uit te staan ?"
"gister heb ik geblowed met wat vrienden [ white widdow ] zat niet heel veel in maar ik werd niet stoned me ogen werder niet zwaarder fso m,aar kan dit komen omdat ik het zinds een maand geleden niet meer heb gedaan of niks had gegeten de heledag ?"
"ik kan maar niet op google vinden hoeveel wiet planten ik mag kweken in mijn gemeente in een huur huis en op een legaale manier"
"ik woon in drachten en daar kan je bijna alle zoorten wel krijgen"