#1
Dit is niet normaal ... Als je niets gegeten hebt zou je juist meer stoned moeten worden ;p
& ik blow al 2 jaar bijna elke dag en word nog steeds stoned of high.
Misschien niet genoeg gerookt? Of geen goede kwaliteit van de wiet?
Probeer anders eens een ander soortje?
Gewoon dikke trekken van je joint nemen en goed intrekken. Een goeie setting ( muziek, vrienden, nzo. ) helpen ook om een goeie sfeer op te bouwen.
Veel succes!
Greets Herbalisme.
& ik blow al 2 jaar bijna elke dag en word nog steeds stoned of high.
Misschien niet genoeg gerookt? Of geen goede kwaliteit van de wiet?
Probeer anders eens een ander soortje?
Gewoon dikke trekken van je joint nemen en goed intrekken. Een goeie setting ( muziek, vrienden, nzo. ) helpen ook om een goeie sfeer op te bouwen.
Veel succes!
Greets Herbalisme.