Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik kan maar niet stoned worden

ik kan maar niet stoned worden

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is niet normaal ... Als je niets gegeten hebt zou je juist meer stoned moeten worden ;p
& ik blow al 2 jaar bijna elke dag en word nog steeds stoned of high.
Misschien niet genoeg gerookt? Of geen goede kwaliteit van de wiet?
Probeer anders eens een ander soortje?
Gewoon dikke trekken van je joint nemen en goed intrekken. Een goeie setting ( muziek, vrienden, nzo. ) helpen ook om een goeie sfeer op te bouwen.

Veel succes!
Greets Herbalisme.
o
ooldgameLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb vandaag me laatste beetje white widdow gehad en heb wel s power plant gehad k2 etc maar ik had paar jaar terug bad trip gehad dus doe dr nu wel minder in ja maar als ik smoke word ik beetje misselijk heeft dit er wat me uit te staan ?
o
ooldgameLid
01-01-2024, 00:00
#3
gister heb ik geblowed met wat vrienden [ white widdow ] zat niet heel veel in maar ik werd niet stoned me ogen werder niet zwaarder fso m,aar kan dit komen omdat ik het zinds een maand geleden niet meer heb gedaan of niks had gegeten de heledag ? :confused:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooldgame zei:
heb vandaag me laatste beetje white widdow gehad en heb wel s power plant gehad k2 etc maar ik had paar jaar terug bad trip gehad dus doe dr nu wel minder in ja maar als ik smoke word ik beetje misselijk heeft dit er wat me uit te staan ?
Klik om te vergroten...
Van cannabis kun je niet echt een bad trip hebben, door het feit dat je van cannabis niet echt tript ( & zeker niet bij het roken ). Je kunt je wel erg angstig & paranoia door cannabis beginnen voelen, zeker als je nog niet lang blowt, dit komt vaak doordat de gebruiker op het moment dat hij de cannabis rookt zich niet goed in zijn/haar vel voelt, cannabis versterkt immers het gevoel ...
Dat misselijkheidsgevoel zal weggaan, daar ben ik 100% zeker van, probeer ook geen cannabis op een hele lege maag of op een overvolle maag te roken ( eerst roken dan eetkick ;D )

Hoop dat dit je wat helpt!
Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."