#1
ik kan maar niet op google vinden hoeveel wiet planten ik mag kweken in mijn gemeente in een huur huis en op een legaale manier
Ook mogen de planten geen overlast veroorzaken. Heb je ze dus binnen staan en de buren ruiken een sterke wietlucht kunnen ze de planten ook in beslag nemen.
PepTalk zei:Ik had gezien dat jij het ook vermeld had.
Echter, ik bedoelde te zeggen dat wanneer je buiten wat grotere planten hebt staan het in de tuin (en omliggende tuinen) ook flink kan gaan ruiken.
Een geoefend neus ruikt het van een straat verder al op een windstille na zomerdag.
Ik vermoed dat de woningbouw geen onderscheid maakt tussen 1, 3 of 5 planten in de tuin.
Dan zouden ze namelijk afwijken van de wet.
Dat de uitzet tijd bekeken word per individuele situatie lijkt mij wel aannemelijk, maar als jij van je buurman hoort datie altijd al 3 plantjes achter op het balkon heeft staan, en jij zet er (wat wettelijk gedoogd is) 5 neer en je word die zomer uit je huis gezet maar je buurman niet. ''want die had er maar 3''. Kan niet kloppen toch?
Ook sturen de een monteur inderdaad aangekondigd aan, mits ze bij jou langs komen.
Als de kozijnen bij de buren worden geverft, en de schilder zit vanaf z'n ladder wat jij in de tuin hebt groeien KAN hij evt. melden bij de woningbouw.
Het is wellicht paranoide denken, maar als je (naast een evt. bekeuring) ook het risico loopt op uitzetten zou ik toch nog eens goed achter me oren krabben voor ik me dat op mijn nek zou halen. Zeker wanneer je nog inwonend bent bij je ouders/verzorgers.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."