Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik ooit gelezen heb is het volgende--wat termen om zelf rustig verder op te zoeken: Als je mdma neemt dan wordt je sympatisch systeem in werking gesteld--dat betekent zoiets als of je lichaam inzet om op jacht te gaan--stoffen als dopamine wordt aangemaakt om geen pijn te lijden, en serotonine afgegeven om zin te blijven krijgen met wat je beoogt te doen, je hartslag gaat omhoog (rennen), en je eetlust gaat omlaag. Sympatisch is als het ware het samen laten werken van lichaamorganen om je hunting te doen slagen. Je gaat bewegen en je verliest vocht Nou komt dat vocht in ons geval gewoon uit de fles, en is dat er niet, dan gaat je lichaam roofbouw uitvoeren op de vetcellen, want die bevatten water. Maar om water te krijgen uit je lichaam moet je wel een goed lichaamstemperatuur houden. Met te weinig water en veel bewegen kun je dan oververhit raken. Is het effect van mdma na 4,5 uur helemaal weg, dan treedt je parasympatisch systeem weer in werking..alle organen gaan apart/parallel hun werk doen..nieren lozen het afval af, hartslag gaat naar normaal, je krijgt eetlust of een eetkick, en je zweet dan ook minder..je gaat weer pijn ervaren in je spieren (verzuring)."
"Mr. Brosnan zei: Ik was altijd al benieuwd hoe de jaagers in Papoea-Nieuw-Guinea het zo lang volhielden Klik om te vergroten... Ja dat klopt, er is een natuurlijke vorm--dat is een plant--die het MDMA effect in zich heeft. De naam heb ik nu niet,maar ik kan wel opzoeken. In het algemeen vinden we in planten en paddestoelen en kruiden (noten) , bijvoorbeeld nootmuskaat, effecten die het lichaam beïnvloeden. Maar dat weten we allemaal wel. In de javaanse/papuase en chinese geneeskunde vind je mengsels van natuurlijke stoffen die een effect te weeg brengen in ons lichaam met een breed spectrum voor dagelijks gebruik. Lees als je kunt vinden via de term JAMU voor deze mengsels. Ik heb bijvoorbeeld zelf een chinese poeder, die je slijmvliezen in je mond of huid, binnen 1 uur zeg maar kan herstellen. De chinese geneeskunde, heeft dan weer haar oorsprong in het Tibetaans theravada buddhisme (dus wees zuinig op de Tibetanen)!, waar ik deels mee opgegroeid ben. Voorbeeld: gember gebruik je om je lichaam op te warmen, terwijl kemiri noten die eigenlijk giftig zijn om rauw te consumeren door speeksel van de vrouw gekauwd moet worden om de mengsel dan uit te spugen op de huid voor het stimuleren van het loslaten van de wind uit je lichaam, wat vaak voorkomt bij ziekte (teveel gassen/wind in je lichaam veroorzaakt namenlijk onwel.--vaak veroorzaakt door een orgaan die overmatig werkt-in rust--(ziekte)."
"Mr. Brosnan zei: Ik was altijd al benieuwd hoe de jaagers in Papoea-Nieuw-Guinea het zo lang volhielden Klik om te vergroten... onze lichamelijk activiteit kan worden geduid door het sympatisch en parasympatisch systeem, als je examen gaat doen, moet je ook snel even urine gaan lozen...dat is een gevolg van het sympathisch werking die het lichaam kiest via je hersenen, want je wilt een examen presteren)..en soms ga je tijdens het examen zoet eten, om je hartslag op peil te brengen ( boost-glykemie)...voor verdere examen prestaties. Ben je klaar met het examen, dan treedt het parasympatisch systeem in werking, en ontspan je, en krijg je honger!Als je dit allemaal weet kun je in je leven heel goed presteren daar waar nodig."
"Dropje zei: intressante topic. Deze wil ik ook volgen. @oogop dus van mdma (en waarschijnlijk andere stimulerende drugs) gaat je lichaam op "jachtmodus"? dat is de eerste keer dat ik dat heb gehoord. Als ik naar mijn kat kijk terwijl die jaagt, kijkt hij soms ook wel mdmazing . Klik om te vergroten... Het gaat niet zozeer alleen om te jagen, soms wil je ook geen pijn lijden, of wil je juist gaan relaxen, of het ziekteproces versnellen om te helpen dat je sneller geneest. Zo heeft elke (synthetische of) natuurlijke "drug" een eigen effect. in de oude tijd wordt voeding ook gezien als een milde drug, met andere eigenschappen en ingrediënten voor bouw en herstel van cellen in je lichaam."
"goed blijven eten , want je darmflora gaat je serotonine level ( lit. 90% vanuit je darmenflora) op hogen in je lichaam, ook om spierafbraak te voorkomen"
"ilovehasjandweed zei: beste allemaal ik ben (..) en was verslaafd aan wiet... voor 3 jaar geweest nu 6 maande clean van wiet. en een paar wekdn lang speed verslaafd geweest (psychisch). ( gwn 3 of 4x per week ik weet dat het niks is vergeleken met sommigen maar alsnog.) ook een paar maanden Oxycodone verslaafd geweest. ook psychisch. ( deed wel elke dag bijna zelfde dosis) nu gebruik ik vanalles maar niet heel erg veel zoals ik vroeger deed of heel vaak hetzelfde zoals toen. ik wil gewoon onder invloed zijn omdat me hele ongeving dat ook is. het enige wat ik wil is beleven wat ik vroeger beleefte maar die gevoelens komen niet terug :/. ik weet dat het nutteloos is maar kan niet stoppen. soms gebruik ik een tijdje bijna niks bijv 1 kleine oxy in 3 weken en soms gaat er 7 dagen achter mekaar een klein beetje zooi in (met name Oxys, en amfetamine, coke) ik ben nog jong en zie het steeds meer de foute kant op gaan omdat ik gwn verslaafd ben aan onder invloed zijn en niet de drugs zelf. wat valt hier aan te doen? Klik om te vergroten... het is belangrijk om veel te bewegen, omdat veel stofffen die niet geloost kunnen worden via transpiratie en urine, opgeslagen worden in je vetcellen--dat geldt voor koolhydraten om dik te worden (bewust), maar ook drugsstoffen of katalysatoren die nodig waren om je drugs af te breken. het lichaam zorgt er voor dat je in balans blijft--door de opgeslagen katalysatoren vraagt je lichaam naar de welbekende drug voor het geval je uit balans dreigt te komen. Het is daarom belangrijk na een drugssessie veel vet cellen kwijt te raken, door veel te bewegen op natuurlijkde wijze--wandelen, dansen, skaten, sport--waar je een beetje van kan zweten--Beweging is je eigen cleansing van je lichaam. Goed eten is wel een basis om de benodigde beweging te kunnen garanderen, en los te komen van die katalysatoren in je ichaam,, ze worden dan afgebroken, omdat je lichaam dan meer in balans komt--je natuur mens zoals je bent -voor de inname van drugs.Simpeler kan het niet als je ermaar voor zorgt dat je lichaam niet meer katalysatoren aanmaakt die je lichaam voor de zekerheid stopt in je vetcellen. Daarom is de rustperiode voor drugsinname voor fun ook echt nodig om deze reden. Buddhisten hebben verschillende wijzen van cleansing, als braken of laxeren, die je zelf opwekt. want als je lichaam leeg is, zullen je vetcellen gaan afbreken, en kom je tot je natuur mens terug. doe er je voordeel mee!"