Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Technora is onze reports-queen! Wederom zo goed geschreven. Ik vind dit zelfs één van je beste teksten puur als het gaat om leesbaarheid. Het is verdorie gewoon een fragment uit een goede roman! Ik kan alleen niet goed afleiden uit dit verhaal wat de ketamine precies voor aandeel had in je avontuur omdat ik weet dat je van MDMA ook leuke hallucinaties kan krijgen en omdat GHB ook zo loom kan maken... Zat het elkaar niet flink in de weg eigenlijk? Zodat je eigenlijk weinig van de ketamine voelde? Ik heb heel andere effecten gelezen van mensen die enkel keta gebruikten. Maar goed geschreven mevrouwtje! Bovendien net op tijd voor het tripreport v/d maand! Wat mij dus niet lukte... Teveel persoonlijke problemen. Komt volgende maand wel weer. haha. Tijd voor een duel!"
"Ik hoor constant mensen praten en het lijkt dan van de buren af te komen. Vaak gaat het ook over mij,,, ik hoor idd vaak stemmen uit geluiden. Koelkastgeluid, pc etc"
"Kijk dit bevestigd mijn idee dat ik geen extreme gebruiker ben enkel een wat extremere poster. Ik gebruik meestal 0,5 gram tot 1 gram per dag en als ik een nacht door wil gaan dan komt daar een gram bij. Ook de dag na het doorgaan heb ik iets meer nodig. Raar doe ik er niet van als ik per keer niet te gek veel snuif. Doe ik dat wel dan hoor ik dat zelf ook aan me en kan het redelijk controleren. En soms wil ik het juist en dan laat ik het gewoon gebeuren. Verder valt het mijn omgeving niet echt op. Na een nacht wil ik wat nerveuzer overkomen en mijn gezicht is dan ook redelijk vermoeid maar de dag daarop is dat weer bijgetrokken. Die nachten heb ik echt nodig soms. Heerlijk is die stilte om je heen en het is voor mij pure ontspanning en een mogelijkheid om alles op een rijtje te krijgen wat me dwars zit. En met de DEX zijn de bijwerkingen veel minder."
"Ik herken het wel ja. Meestal als ik een nacht veel te kort geslapen heb door de speed en dan de dag daarna ook lang doorga dan begin ik ook vanuit mn ooghoeken mensenschimmen te zien die er dan toch niet zijn. Niet eng of zo meer van 'Hééé, zit daar iemand?' en dan is het toch een jas die ergens overheen hangt. zorg voor een paar nachtjes voldoende slaap en neem vitamines dan herstel je weer SNEL"
"Ik begin nu echt paranoïde te worden, ik zie achter ieder topic BOELS staan, de hele nacht door, om GEK van te worden, ik MOET stoppen met dat spul!!! AAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGGGGG"
"dit gaat nergens over"
"Gister uit geweest maar ik trok het niet lang. Wat slaap ingehaald want ik hoorde inderdaad net als deranged overal muziek klinken. Ik vond het al zo opvallende dat ze de laatste dagen die ouwe nummers van Shakin' Stevens weer eens draaiden... En ieder ander geluid op de achtergrond veranderd zowat in een stem. slapen is ook wel lekker op zn tijd..."
"domzel zei: shakin stevens - this ole house Klik om te vergroten... Shaky"
"MissDior zei: Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!! Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!! Klik om te vergroten... Als je er zo goed uitziet als dat jij doet, dan HEBBEN de mensen het inderdaad over je! Ik hoor na een dagje speed standaard de buren praten. In huis, buiten, overal. Een soort gemompel dat je dan nèt niet kan verstaan. Ik zal eens aan ze vragen of ze wat duidelijker kunnen articuleren."
"Of een duet?"