Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen ik heb eindelijk een gram ket weten te scoren. Ik ben van plan om die deze dagen te gebruiken. Graag wil ik van te voren nog wat dingen weten. Kun je slapen als je ket hebt gebruikt? De trip die ik kan verwachten is die enigzins te verglijken met een paddo trip? Hoe voel je je de dag erna ben je dan duf of depressief of zo? Bedankt alvast voor de reacties"
"Ik ben een stevige speed snuiver, en wil weer eens coke gaan snuiven. Dit hebt ik vaker gedaan maar niet sinds ik speed gebruik. Nu is mijn vraag aan jullie, werkt de coke nu minder door mijn speed gebruik of maakt het niet uit omdat het 2 verschilllende drugs zijn en is de rush net zo goed als eerst? Bedankt alvast voor reacties."
"Beste mensen ik heb een vraagje. Voor ongeveer een jaartje terug heb ik me op het werk een keertje in mijn hand gesneden, dit was niet eens een grote snee maar wel een beetje ontstoken. Een paar dagen later ging ik voor de 4e of 5e keer speed snuiven. We waren in het bos in een grote speeltuin (deze was gesloten en we hadden het hele park voor ons alleen) daar konden we ons flink uitleven. Ik was hier al in jaren niet meer geweest en zag het ook een beetje als jeugd sentiment. Een kwartier na het eerste lijntje begon mijn hand ontzettend pijn te doen. Een half uur daarna was mijn hand net een meloen zo dik was ie. Hier heb ik 2 uur mee rond gelopen Toen was mijn hand pimpel paars en er liepen over mijn arm allemaal rode strepen naar boven tot net niet op mijn borst. Een vriend van mij maakte zich zorgen en zei dat ik ermee naar de ehbo moest gaan voor de zekerheid. Ik zelf wou hier een dagje mee wachten en dacht dat het wel over zou gaan. Om van zijn gezeik af te zijn, want hij bleef er maar over door zeuren ben ik toch maar gegaan. Ik heb daar niets verteld over de speed die ik gebruikt had en ze hebben daar ook niets van gemerkt. Nu bleek dat mijn hand zo ontzettend was gaan ontsteken dat als die rode lijntjes op mijn borst bij mijn hart waren gekomen zou dat fataal kunnen zijn geweest. Er werd een sneetje in mijn hand gemaakt en ze drukte de rotzooi er uit, wat geen al te prettige ervaring was. Ook kreeg ik een antibiotica kuur. Ik ben mijn vriend erg dankbaar voor zijn bezorgdheid. Was ik een dag of zelfs een paar uurtjes later geweest was ik er nu mischien niet meer. Nu is mijn vraagje: Kan dit door de speed zijn gekomen (deze was de beste die ik ooit gehad heb en waarschijnlijk ook nooit meer tegen kom) of is het gewoon vuil uit het bos geweest? Zijn er mensen met nog zulke ervaringen hoor ik ze graag van jullie. Gr notanaddict"