Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is hier iemand die offshore werkt of kennis heeft van het gebruik van cocaïne in de offshore. Gebeurd het vaak? Hoe komt het daar? Ik weet namelijk dat het 0 tolerance is. Maar verslavingen zijn denk ik sterker.."
"Nee dat zou je denken. Maar hij heeft veel mee om het te kunnen verbergen zeg maar. En hij kan echt heeel goed liegen. Hij er zelf ook een topic over geopend; viewtopic.php?f=2&t=51809"
"Ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat mijn vriend goed verslaafd is aan cocaïne. Achteraf gebruikt hij al 12 jaar, maar de laatste tijd is zijn gebruik echt uit de hand gelopen. Ik ben pas bevallen van ons kindje. Hij is in mijn zwangerschap zelf een keer zo agressief geworden om letterlijk niets dat hij dingen naar mij en mijn buik heeft gegooid en me tegen een deur heeft gegooid. Zelf bij mijn kleine heeft hij een keer zijn "geduld" verloren omdat het autozitje niet deed wat hij wilde. Ik heb hem 1,5 week geleden het huis uit gezet, omdat de situatie niet meer houdbaar was. Hij was wederom aan het schelden, schreeuwen en snauwen. En dat waar mijn kleintje bij is. Ik vind dit niet acceptabel. Nadat hij er achter is gekomen dat ik, want ik had al aardige tijd vermoedens ondertussen, navraag ben gaan doen bij de mensen om hem heen, heeft hij het dus 3 dagen geleden bekend. Voor mij is mijn wereld totaal ingestort. Hij heeft mij onze hele relatie voorgelogen. En ook nog tegen veel meer mensen om ons heen. Ook zijn er vrienden van hem of van ons die dit dus wel wisten en het hebben verzwegen. Dat neem ik ze heel erg kwalijk aangezien ze vaak wisten wat er thuis gebeurde. Hij heeft zich aangemeld bij een kliniek nu. En daar heeft hij over 2 weken, want hij werkt offshore en daar is hij nu, een intake. Maar als ik hem hoor over hoe hij zijn verslaving ziet ben ik heel bang dat het niet gaat werken. Hij is gewoon waanzinnig goed in het liegen en manipuleren. En helaas ook totaal niet dom. Hij heeft zelf allerlei mensen er diep van overtuigd dat ik zo'n zeikwijf ben dan bepaalde vriendschappen voor mij kapot zijn gegaan. Ik hoop dat hier mensen zijn die mij meer kunnen uitleggen over zijn verslaving, het liegen en de do en don'ts. Ik hoop namelijk dat er een uitweg is. Het te overwinnen is. Ik wil graag dat mijn kleintje een pappa heeft!"
"Ik weet zelf heel weinig over het gebruik en de verslaving. Maar ik ben er zelf heel recent achter gekomen dat mijn vriend al 12 jaar verslaafd is en mijn hele wereld staat op zijn kop. Ik geloof heel weinig van wat hij nog zegt. Maar gister zei hij tegen mij dat hij dat hij had gewild dat hij nooit begonnen was of dat iemand er toen voor hem was geweest. Dus ik denk dat je het niet moet opgeven zolang je denkt dat er hoop is! Ik wou dat zijn zusje dat toen voor hem had gedaan! En ik denk hij nu ook.."
"Allereerste bedankt voor je reactie! Hij snuift en zegt tussen de 200 a 300 pm te gebruiken. En dan alleen als hij aan land is. (2 weken op, 2 weken af) Wij denken ondertussen dat hij ten eerste meer gebruikt. En ten tweede proberen we te achterhalen of hij het ook liet opsturen naar zijn werk. Ook beweerd hij dat hij al eens een jaar gestopt is geweest. Of het waar is weet ik niet. Want de leugens stapelen een beetje op momenteel. En als het waar is weet ik ook niet of het bemoedigend is. Want ik zie dan gelijk weer hoe makkelijk je verder kan gaan daarna."
"Bedankt voor de link. Ga zeker de hele website uitpluizen! Op dit moment is echt alle info/ feedback welkom!"
"Ik durf het zelf niet te zeggen over zijn werk. Het zou makkelijk kunnen aangezien hij ook 12 uur "vrij" is daar. Desnoods na werktijd. Maar zeker weten doe ik niets natuurlijk. Ik denk dat het er wel toe doet, want dan geeft wel een beetje de "vorm" van de verslaving aan. En de gevaren.. Doet hij het hier ook, dan gaat hij dus elke keer 2 weken weg naar een plek waar geen "controle", steun of dergelijk is.. Zijn gebruik hier zou volgens hem niet dagelijk zijn, maar 2 a 3x per week. Hij gaat dan 's nachts de hond "uitlaten". Hij besteld dan en als het op is vaak nog een x. Anders zit hij bij de vriend thuis als hij gebruikt. Daar heeft hij verder niets over los gelaten. Hij zegt ook nooit in huis gebruikt te hebben. Maar was hem de laatste tijd opeens heel vaak "kwijt" en dan was hij opeens tussen de 20 tot soms 45 in de badkamer. En hing dan ook vaak een vreemde geur daar. Alleen keer op keer als ik ernaar vroeg dan krijg ik van die vage opmerkingen die hij op mij gaat betrekken. Dit was vooral de laatste tijd opeens. Dan is ook een van de redenen dat ik ook echt argwaan ben gaan krijgen. De kater heb ik natuurlijk wel gemerkt. De agressie. Het constante snauwen, schelden en schreeuwen. Ik kreeg ook op alles te horen dat ik een zeikwijf was. Dan nog het slapen, tot soms wel 15 uur! en dan overdag ook nog in slaap vallen. Waar vervolgens ook nog ruzie van kwam als ik hem daarop aan sprak. En niet te vergeten alle loopneuzen en het snurken. Qua geld heb ik er weinig toezicht op gehad. Ik heb tot de geboorte van onze kleine altijd full-time gewerkt en het huis is ook van mij. Hij betaalde mij alleen zijn deel voor inwonen. Dus relatief weinig. Zeker met wat hij verdient. Ik ben er nu ook achter dat hij ook geen cent spaargeld heeft. Ik dacht dus van wel. Dat in combinatie met dat hij sowieso wel redelijk makkelijk geld uit geeft, klopt wel zo'n beetje. Klink misschien heel dom. Maar ben door mij ex ooit echt bedrogen met geld, dus heb er bewust voor gekozen de finacieën gescheiden te houden. Natuurlijk niet erover nagedacht dat ik een vriend zou krijgen die aan de drugs zou zitten en het daardoor ook makkelijk zou kunnen verbergen. Maar hierdoor kan het besteden aan coke dus ook makkelijk veel meer zijn.. Ik ben blij dat ik in ieder geval geen type ben die over zich heen te laten lopen. Dat heb ik ook echt nooit gegaan en zal ik ook nooit gaan doen. Daarbij heb ik ook echt geen vertrouwen meer in wat hij zegt. Bij alles ga ik nadenken of hij wel eerlijk is. Ik weet ook niet of dit ooit nog over zal (kunnen) gaan?.. En of hij de verslaving blijvend kan overwinnen.."
"Dankjewel. Zou echt niet weten wat het dan is. Hij was niet aan het bellen, WhatsApp-en, mailen of Facebooken. Dat ben ik als eerste gaan controleren. Je denk vaak als eerste dat iemand vreemd gaat. Al heb ik daar niets over kunnen vinden. En mijn vertrouwen is goed weg. Kan ook eerlijk zeggen dat als mijn kind niet in het spel was geweest, ik er gewoon een streep onder had gezet. Maar je hoopt toch op een gezin voor je kindje!"
"Dat lijkt me wel weer lastig aangezien de badkamer geen raam heeft en hier in huis niet meer gerookt wordt sinds mijn zwangerschap. Dat zal dus een vraagteken blijven.."
"Toevallig heb ik gisteren, een uur voordat je dat postte, mijn relatie verbroken. Verschrikkelijk moeilijk aangezien mijn kleine dus nu echt opgroeit in een gebroken gezin. Hij wil ook gelijk gedeelde voogdij gaan eisen. Dus zal wel aardig drama gaan worden. Hij zal het niet krijgen. Zeker niet met zijn gebruik. Maar dat neemt niet weg dat er oorlog van zal komen. Ander nadeel is dat ik zijn gangen nu helemaal niet meer kan nagaan. Dus hoe moet ik hem ooit met mijn kind vertrouwen. Ik ben er letterlijk ziek van!"