Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn vriend aan de drugs?

mijn vriend aan de drugs?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PrivateXLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey ik heb al 2 jaar een relatie met mijn vriend en ben ontzettend verliefd op hem
we zijn verliefd, gelukkig, hebben het gezellig met elkaar.. maar er is een probleem
mijn vriend is verslaafd geweest, aan wiet en cocaïne en hij slikte ook XTC
onze relatie is hierdoor een aantal keren verbroken, door veel liegen en egoïstisch gedrag
hij gaf toe maandelijks cocaïne te gebruiken en dagelijks wiet,
met de wiet had ik geen enkele problemen, maar met de coke wel
ik had hem gevraagd om van de coke af te blijven en we zijn toen nog een tijdje uit elkaar gebleven om allebei onze rust te krijgen
mijn vriend zette zijn verkeerde vrienden aan de kant en gaf me zijn laatste coke gebruik toe wat al een paar maanden terug was.
ik geloofde hem.. maar kreeg later steeds meer verhalen te horen dat hij er nog niet af was, ik hoorde dat hij zwaar gebruiker is en hij tegen me liegt
mijn vriend heeft in onze relatie me tienduizend keer voorgelogen, waardoor ook vele ruzies ontstonden, maar omdat ik zo gek op hem ben kan ik hem niet loslaten

ik weet nu niet of hij nog steeds gebruikt,
hij zegt zelf van niet en zegt ook niet meer te willen gebruiken omdat hij er agressief en achteraf depressief van word, maar dit zei hij toen hij nog maandelijks gebruikte ook

mijn vriend zit ontzettend veel met zijn handen aan zijn neus (alsof zijn neus jeukt), hij gaat opvallend vaak naar de wc, hij blowt en rookt veel, hij is s nachts vaak tot middernacht weg, als hij problemen heeft zit hij er totaal niet mee, hij is geïrriteerd als ik het over drugs heb, hij heeft/toont geen emoties en het valt me op dat zijn geld snel op is voor het geld wat hij verdiend

zou iemand me alsjeblieft meer kunnen vertellen hoe ik het herken en wat ik moet doen?
zijn dit tekenen van gebruik, of tekenen van ex-gebruik?

greeetzz.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
PrivateX zei:
mijn vriend zit ontzettend veel met zijn handen aan zijn neus (alsof zijn neus jeukt), hij gaat opvallend vaak naar de wc, hij blowt en rookt veel, hij is s nachts vaak tot middernacht weg, als hij problemen heeft zit hij er totaal niet mee, hij is geïrriteerd als ik het over drugs heb, hij heeft/toont geen emoties en het valt me op dat zijn geld snel op is voor het geld wat hij verdiend
Klik om te vergroten...

Hey PrivateX,

Wat een rot situatie, heel vervelend voor je. Je weet het zelf eigenlijk ook al, maar dat zijn inderdaad tekenen van gebruik. Hij heeft geen geld, hij blowt erg veel, heeft geen emoties, irritatie als je het over zijn drugsgebruik heb, dat zijn tekenen van verslaving. Daarom heb ik deze topic eventjes naar verslaving overgebracht. Veel succes en sterkte ermee! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.
e
ehv040Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als je het zeker wilt weten laat je hem testen...
dan hebje gelijk de resultaat , als de echt van je houd. zou hij met je mee gaan tenzij die niet erover liegt.
n
nolitaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn vriend ook gebruikt. Al 12 jaar! Heel veel dingen die jij beschrijft zijn hier exact hetzelfde. Zelfs 's nachts opstaan. Hij ging dan opeens uren "de hond uitlaten".

Ook het vaak naar het toilet gaan. Ik vond altijd dat er een iets vreemde geur hing. Maar dan kreeg ik een opmerking dat ik ook stonk.. Al zegt hij nu dat hij nooit in huis heeft gesnoven..

Eigenlijk weet je het zelf ook al. Anders zou je het hier niet gepost hebben. Al zit ik dus nu ook op dit forum. Laat je niets wijsmaken!! Je eigen gevoel heeft meestal gelijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."