#1
hey ik heb al 2 jaar een relatie met mijn vriend en ben ontzettend verliefd op hem
we zijn verliefd, gelukkig, hebben het gezellig met elkaar.. maar er is een probleem
mijn vriend is verslaafd geweest, aan wiet en cocaïne en hij slikte ook XTC
onze relatie is hierdoor een aantal keren verbroken, door veel liegen en egoïstisch gedrag
hij gaf toe maandelijks cocaïne te gebruiken en dagelijks wiet,
met de wiet had ik geen enkele problemen, maar met de coke wel
ik had hem gevraagd om van de coke af te blijven en we zijn toen nog een tijdje uit elkaar gebleven om allebei onze rust te krijgen
mijn vriend zette zijn verkeerde vrienden aan de kant en gaf me zijn laatste coke gebruik toe wat al een paar maanden terug was.
ik geloofde hem.. maar kreeg later steeds meer verhalen te horen dat hij er nog niet af was, ik hoorde dat hij zwaar gebruiker is en hij tegen me liegt
mijn vriend heeft in onze relatie me tienduizend keer voorgelogen, waardoor ook vele ruzies ontstonden, maar omdat ik zo gek op hem ben kan ik hem niet loslaten
ik weet nu niet of hij nog steeds gebruikt,
hij zegt zelf van niet en zegt ook niet meer te willen gebruiken omdat hij er agressief en achteraf depressief van word, maar dit zei hij toen hij nog maandelijks gebruikte ook
mijn vriend zit ontzettend veel met zijn handen aan zijn neus (alsof zijn neus jeukt), hij gaat opvallend vaak naar de wc, hij blowt en rookt veel, hij is s nachts vaak tot middernacht weg, als hij problemen heeft zit hij er totaal niet mee, hij is geïrriteerd als ik het over drugs heb, hij heeft/toont geen emoties en het valt me op dat zijn geld snel op is voor het geld wat hij verdiend
zou iemand me alsjeblieft meer kunnen vertellen hoe ik het herken en wat ik moet doen?
zijn dit tekenen van gebruik, of tekenen van ex-gebruik?
greeetzz.
we zijn verliefd, gelukkig, hebben het gezellig met elkaar.. maar er is een probleem
mijn vriend is verslaafd geweest, aan wiet en cocaïne en hij slikte ook XTC
onze relatie is hierdoor een aantal keren verbroken, door veel liegen en egoïstisch gedrag
hij gaf toe maandelijks cocaïne te gebruiken en dagelijks wiet,
met de wiet had ik geen enkele problemen, maar met de coke wel
ik had hem gevraagd om van de coke af te blijven en we zijn toen nog een tijdje uit elkaar gebleven om allebei onze rust te krijgen
mijn vriend zette zijn verkeerde vrienden aan de kant en gaf me zijn laatste coke gebruik toe wat al een paar maanden terug was.
ik geloofde hem.. maar kreeg later steeds meer verhalen te horen dat hij er nog niet af was, ik hoorde dat hij zwaar gebruiker is en hij tegen me liegt
mijn vriend heeft in onze relatie me tienduizend keer voorgelogen, waardoor ook vele ruzies ontstonden, maar omdat ik zo gek op hem ben kan ik hem niet loslaten
ik weet nu niet of hij nog steeds gebruikt,
hij zegt zelf van niet en zegt ook niet meer te willen gebruiken omdat hij er agressief en achteraf depressief van word, maar dit zei hij toen hij nog maandelijks gebruikte ook
mijn vriend zit ontzettend veel met zijn handen aan zijn neus (alsof zijn neus jeukt), hij gaat opvallend vaak naar de wc, hij blowt en rookt veel, hij is s nachts vaak tot middernacht weg, als hij problemen heeft zit hij er totaal niet mee, hij is geïrriteerd als ik het over drugs heb, hij heeft/toont geen emoties en het valt me op dat zijn geld snel op is voor het geld wat hij verdiend
zou iemand me alsjeblieft meer kunnen vertellen hoe ik het herken en wat ik moet doen?
zijn dit tekenen van gebruik, of tekenen van ex-gebruik?
greeetzz.