Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou ik ervaar het zou, ben verslaafd geweest en heb een aantal terugvallen gehad, maar elke keer als ik we, er terug viel, was het steeds moeilijker om die verslaving te overwinnen, nu ben ik een jaar clain en moet zeggen dat ik er sterker door ben geworden , alles heeft een rede denk ik maar mensen als jullie tips nodig hebben laat het me weten"
"ik had een vraagje, ik had van t weekend paddestoeltjes op.... nu heb ik de volgende dag echt de hele dag geslapen en de nacht ook nog, hoe komt dat, is al 2 x gebeurt .... hoop dat jullie een antwoord hebben"
"dus t niet gek dak me zo voel"
"likken waar?"
"hoelang bijft coke in het bloed"
"mijn vriend is verslaafd aan de wiet, hij wil niet stoppen, hebben jullie tips"
"veel sterkte"
"ja dat heb ik ook, als ik aan speed of pillen denk."
"ja ik vind t te leker om t laten staan"
"van ghb afkicken is ook echt een hel, al die verschijnselen die je er van krijgt en die slapeloosheid erbij en je verrot voelen pff Misschien is het een ideetje om na de dokter te gaan of je in te laten schrijven bij te verslavingszorg. Die mensen kunnen je medicatie geven en steun zodat het voor jou makkelijker is om af te kicken. Want volgens mij trek je het niet. IK wens je heel veel sterkte toe,"