Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi , Ik heb sindskort een eerste maal truffels geprobeert , en sindsdien vraag ik me af waarom ik het al niet 10 jaar geleden heb gedaan , zo geweldig vind ik het . Ondertussen heb ik behoorlijk al wat getest , en ondervonden dat ik bij 20gr hollandia truffels niet gek ga doen Ok m'n wereld is behoorlijk vervormd , m'n huiskamer staat in alle hoeken , de wolken zweven 1m boven m'n hoofd , maar ik vind dit dus geweldig voor mij mag het eigelijk nog harder gaan En qua gedachten ben ik de gelukkigste mens op deze planeet als ik trip Dus mijn vraag : Als ik 20gr hollandia zonder problemen aankan qua visuals en gedachten , zou lsd dan nog zo'n grote stap zijn om te doen (100ug ofzo ) ? alvast bedankt"
"ik geraak met truffels helemaal de kluts niet kwijt zelfs... ik doe het regelmatig , speel zelfs "trials evolution" op xbox tegen m"n vrienden en het lukt me zelfs nog om te winnen ( en zij zijn ook behoorlijk goed in dat spel ) dit spel dus : http://www.youtube.com/watch?v=3gL1-lJT ... age#t=215s behoorlijk cool als je tript hoor *Modknip, lees de forumregels nog eens grondig door. ik ga het doen"
"man man , ooit al eens gehoord van je jezelf inlezen over dingen voor je iets hersenloos naar binne tikt ? Datura is 1 van de sterkste en gevaarlijkste tripmiddelen dat bestaat. Dit was gewoon enorm dom.... Ik hoop dat je er na een dag al uit was en dat je geen 3 dagen denkbeeldige sigaretten hebt liggen roken op intensieve zorgen... Laten we hopen dat je een geweldige tijd hebt gehad in ieder geval"
"leukste imo = keta + mdma + thc Lichamelijk gevoel is echt hemels , maar je word er echt heeeeeeeeeeeel wazig van. Je kortetermeingeheugen is echt helemaal weg. Ik ging er ook van hallucineren , met m'n ogen open waren meestal gewoon de kleuren anders , maar met met gesloten ogen zag ik echt de meest realistische dingen ooit Ik zou het de eerste keer zeker niet helemaal alleen doen , want je staat er zelf versteld van hoe ver heen je kan zijn soms"
"hoi , Mijn allereerste keer ketamine had ik ook ongeveer hetzelfde. Zweterig , misselijk , niet erg verdoofd , zelfs nadien verschrikkelijke hoofdpijn gehad. Mijn ket was getest dus ik was sowieso zeker dat het goede was. Na de eerste keer een weekje tussengelaten en daarna een lijntje van 50mg geprobeerd , en Jezus wat was ik van de kaart , voelde me heerlijk , niet misselijk , niet zweterig. Geen idee hoe het komt , mss moet je lichaam er wat aan wennen ..."
"Hoi , Ik ben een man van 25 jaar oud , 1m80 en +- 95kg. Ik heb ervaring met xtc/mdma , speed , cocaine , alcohol en ketamine. Na lang nadenken en mezelf erover inlezen voel ik me klaar om een keertje truffels te nemen De truffels die ik gekocht heb zijn de Sclerotia Tampanensis. Omdat deze het mildste zouden zijn. Mijn grootste vraag blijft : Hoeveel gram zou ik eten ? Ik wil voor de eerste keer zeker niet compleet van de wereld weg zijn , ik zou het graag bij milde visuals etc houden. Ik had gedacht om te beginnen met 5gr met de gedachte dat ik altijd wel kan bijnemen als ik echt niets voel. Ik ga het zowiezo overdag doen en een nuchtere vriend is ook aanwezig wat denken jullie ? alvast heel erg bedankt !"
"Kan het eigenlijk kwaad als er "inderal" in m'n bloed zit als ik ga trippen ? Ik neem inderal niet elke dag maar ik gebruik het voor m'n migraineaanvallen weg te houden soms."
"Ik vind een tripsitter ook niet echt nodig. Zolang je het doet met mensen die je vertrouwd en in een vertrouwde omgeving zit, zou het eigenlijk goed moeten gaan. 10gr is een mooie dosis om met te starten op dragons , ik ga er in ieder geval geen kabouters van zien of schapen die in bomen staan Bij mij gaan objecten dan laagjes krijgen en bv een hoek in de kamer word heeeeel weird om heen te kijken , je krijgt er echt geen zicht op ( heel beknopt uitgelegd he ) En de raad is natuurlijk dat je zorgvrij bent in je hoofd . Er is natuurlijk geen mens op aarde dat helemaal zorgvrij is , maar zolang er niemand z'n moeder de volgende dag naar de gevangenis moet , of iemand z'n grootmoeder die dag is gestorven , moet je je geen zorgen maken hoor Bij de eerste keer zou ik absoluut geen wiet roken. Je gaat er harder van trippen , en ik ben 1x echt heel diep in gedachten gegaan erdoor , en dat kan wel eens "to much" zijn voor een eerste keer . ( maar dit is mijn ervaring , iedereen tript anders ) Je gaat je sowieso geweldig amuseren Als je iemand vind die sitter wilt zijn , is het natuurlijk goed voor je gemoedsrust , maar ik heb het in ieder geval niet nodig"
"Dank je , daar doe ik het dus voor Liever 1 a 2x amper iets voelen , dan van de eerste keer van stoel geblazen te worden en niet weten wat er gebeurt Iemand nog een idee ivm die inderal ? en bijkomende vraag : Kan Inderal mss ook een "slecht" gevoel tegengaan tijdens het trippen ? Veel mensen gebruiken het voor plankenkoorts weg te nemen zodat hun handen niet meer trillen , geen zenuwachtig gevoel meer hebben en beetje tot rust komen . Vraag het maar , gewoon just in case alvast bedankt !"
"Heb deze namiddag 6.5gr genomen ( ervaring is te kort voor een heel tripreport dus doe ik het hier maar even want gehallucineert heb ik niet) Ik had veel gelezen dat de smaak echt gortig was , maar dit vind ik echt reuze meevallen. This nou niet dat ik het voor de tv zou eten , maar bekken trekken deed ik er nou ook weer niet van , het deed me denken aan kastanjes Lichamelijk voelde ik wel degelijk verandering . Na 40 minuten begon ik me ineens "anders" te voelen. En ik kan het inderdaad vergelijken met een xtc pil die opkomt. Al m'n ledematen waren lekker licht , ik was redelijk euforisch , tintelen over heel m'n lichaam. Toen het gevoel echt op z'n hoogst was kan ik het best vergelijken met het gevoel dat je hebt met mdma + lijntje ketamine , echt zo hemels Douchen voelde als een nieuw wonder dat werd ontdekt Toen ik buiten een sigaret rookte was ik erg gefascineerd door druppeltjes water die van een blad afliepen , ooh wat was het mooi Op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik wel diep aan het denken was bv : waarom zit je toch zoveel voor je pc , je zou beter meer buitenkomen , kijk hoe mooi het is... Maar na een goede 3u was ik weer helemaal normaal mooiste moment : toen ik weer helemaal nuchter was keek ik naar m'n sokken en ik had grijze sokken aan , terwijl ik voor het douchen ze nam en ik toch wel 1000% zeker was dat het beige waren Mss toch klein beetje aan het trippen geweest zou sowieso men fascinatie voor het blad met water en het denken verklaren anywayz , deze korte ervaring was zoooooo fijn , nu 2 weekjes tussen laten en eens checken wat 9gr met me doet"