Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga het binnekort ook eens uitproberen, hoe is het afgelopen met dit spul?"
"ik vind dat hij het wel een mag proberen en dat jullie allemaal dik overdrijven. Dat het verslavend is ok maar je kan het best een keer testen. Mijn eerste keer wist ik ook niet wat het was, waardoor ik relaxt was toen ik het rookte. De keren daarna gaf het zo'n stress met zich mee dat ik het gewoon gelaten heb"
"heb sinds 5 weken serlain(anti depresiva), ben er wel met geholpen, voel me redelijk opgewekt en vrolijk. Tege de avond neemt het effect af.(ik vind het wel leuk, mijn drugs op voorschrift) Ben er actief van maar tegelijkertijd knaagt het aan me. Deze effecten zijn nogal hard, ik spring egt van hak op de tak en praat non stop . Mijn vraag is of er mense meer weten of ervaring hebben met dit product. Ik neem 200mg, denk dat het een nogal hoge dosis is. Eventuele bijwerkingen?? graag jullie antwoord. Mvg. nino"
"vriend van mij neemt 700mg leponex? Reacties? nadelen, voordelen? negatieve uitwerkingen? mvg nino"
"Fool zei: 200 milligram is de hoogst voorgeschreven dosering, dat zijn zeker geen geintjes en SSRI-gebruik kan zeker zijn sporen achterlaten. Het kunnen effectieve medicijnen zijn voor zij die er baat bij hebben, ik zou er echter geen recreatief gebruik van maken! Klik om te vergroten... SSRI?"
"Fool zei: Clozapine is atypische antipsychotica, met alle contradicties en bijwerkingen van dien. Heb je een concrete vraag over deze stof, of hoe zit dat? Raad je in ieder geval af om antipsychotica recreatief proberen te gebruiken, zal meer nadelen dan voordelen met zich meebrengen en er is veel betere dope te verkrijgen. (Ja, dit geld ook voor de volgende soort antipsychotica of antidepressiva die je gaat posten :P) Klik om te vergroten... wij zitten samen in een instelling dus niet egt voor recreatief gebruik totaal niet. "alle contradicties" welke nadelen concreet brengt het met zich mee? ik pak ook leponex, ned zoals mijn vriend, alleen een vele lagere dosis"
"Fool zei: Kunnen je behandelende artsen je dan niet informeren over bijwerkingen? Die vind je in ieder geval hier. Klik om te vergroten... ga het eens vragen en post verslag. De link die je hebt gegeven kan ik niet ontcijferen..."
"Denk dat veel mensen dit zullen herkennen, ik zelf ook. Denk dat je niet egt zorge moet maken, omring je met goede vrienden zou ik zo zeggen, dat heeft bij mij ook wonderen gedaan"