#1
vriend van mij neemt 700mg leponex?
Reacties?
nadelen, voordelen?
negatieve uitwerkingen?
mvg nino
Reacties?
nadelen, voordelen?
negatieve uitwerkingen?
mvg nino
Fool zei:Clozapine is atypische antipsychotica, met alle contradicties en bijwerkingen van dien. Heb je een concrete vraag over deze stof, of hoe zit dat?
Raad je in ieder geval af om antipsychotica recreatief proberen te gebruiken, zal meer nadelen dan voordelen met zich meebrengen en er is veel betere dope te verkrijgen.
(Ja, dit geld ook voor de volgende soort antipsychotica of antidepressiva die je gaat posten :P)
ga het eens vragen en post verslag. De link die je hebt gegeven kan ik niet ontcijferen...Fool zei:Kunnen je behandelende artsen je dan niet informeren over bijwerkingen?
Die vind je in ieder geval hier.
Als je veelal op de linkjes klikt die daar beschreven staan, kun je aan de linkerkant van je scherm vaak switchen naar het Nederlandse artikel over hetzelfde onderwerp. (mits er een Nederlandse variant van bestaat.)ninodemaeyer zei:ga het eens vragen en post verslag. De link die je hebt gegeven kan ik niet ontcijferen...Fool zei:Kunnen je behandelende artsen je dan niet informeren over bijwerkingen?
Die vind je in ieder geval hier.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."