Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserlain 200mg

serlain 200mg

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
ninodemaeyerLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb sinds 5 weken serlain(anti depresiva), ben er wel met geholpen, voel me redelijk opgewekt en vrolijk. Tege de avond neemt het effect af.(ik vind het wel leuk, mijn drugs op voorschrift)
Ben er actief van maar tegelijkertijd knaagt het aan me.

Deze effecten zijn nogal hard, ik spring egt van hak op de tak en praat non stop :rock: .

Mijn vraag is of er mense meer weten of ervaring hebben met dit product.
Ik neem 200mg, denk dat het een nogal hoge dosis is.
Eventuele bijwerkingen?? graag jullie antwoord.

Mvg. nino
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
200 milligram is de hoogst voorgeschreven dosering, dat zijn zeker geen geintjes en SSRI-gebruik kan zeker zijn sporen achterlaten. Het kunnen effectieve medicijnen zijn voor zij die er baat bij hebben, ik zou er echter geen recreatief gebruik van maken!
n
ninodemaeyerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
200 milligram is de hoogst voorgeschreven dosering, dat zijn zeker geen geintjes en SSRI-gebruik kan zeker zijn sporen achterlaten. Het kunnen effectieve medicijnen zijn voor zij die er baat bij hebben, ik zou er echter geen recreatief gebruik van maken!
Klik om te vergroten...
SSRI?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Selective serotonin reuptake inhibitor, het type anti-depressiva dat jij slikt. :)
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan alleen maar zeggen: Wees gewaarschuwd!
Neem maar eens een kijkje op www.paxilprogress.org. Dat is een wereldwijd forum van SSRI gebruikers die er niet meer (of heeeel moeilijk) vanaf komen. Zoek maar eens op Zoloft, dat is hetzelfde als Serlain.
Ik zou het alleen nemen als je het echt nodig acht voor jezelf en ik zou het zeker niet langer dan een half jaar/ heel jaar slikken. Vraagt je arts om de duur van je gebruik goed te monitoren.
Veel mensen beginnen eraan en blijven het slikken omdat ze denken dat het geen kwaad kan en de arts grijpt niet in. Na jaren gebruik blijkt dan ineens dat het bijna onmogelijk is om ervan af te komen en dan begint de ellende...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."