Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hay allen, Op het moment ben ik aan het afkicken van oxycodon en inmiddels ook diazepam. Ik heb de diazepam gekregen tegen het helpen met afkicken, kreeg 10 mg maar met miijn tolerantie was dat net niets. Omdat ik bij de HA heb gezegd maar 50mg oxy te slikken pd zat ik de afgelopen dagen in de shit want ik kom van dagelijks 140 mg oxy snuiven pd. Dan niet verdeeld over de dag maar allws in 2 uur (was dit slim, nee zeker niet,maar ja te laat). Binnen twee maand een enorma verslaving opgebouwd maar heb vanochtend mijn laatsfe 10 mg oxy gehad. Door mijn afkickverschijnselen heb ik nou ongeveer in 4 nachten 8 uur geslapen. Echt killingggg. Nu kom ik van de psychiater en die heeft me 2 maal per dag 1 mg lorazepam voor geschreven om te slapen. Heeft het enigzins zin om dif te snuiven voor een beetje euforie maar ool de gewenste slaapeffecten? Please let me know!!! Wil graag pitten dit is slopend maar daarnaast wil ik nof een klein beetje euforie ervaren want dat nauwja "cold turkey" stoppen met oxycodon was nirt de bedoeling. Is er iemand die me hier meer over kan vertellen? Zo ja please help.."
"Psilocyloner zei: Hoe denk je euforie te kunnen ervaren en te kunnen slapen tegelijkertijd? Je zal jezelf in de spiegel moeten aankijken en een keuze moeten maken: jezelf nog verder naar de klote helpen of je shit bij elkaar rapen en even normaal gaan doen. Ik bedoel, wees eerlijk, denk je serieus dat het snuiven van lorazepam je ook maar enigszins vooruit gaat helpen? Je zult de oplossing in iets anders moeten gaan vinden dan in drugs. Als je je lorazepam gaat misbruiken, dan ruil je simpelweg de ene verslaving in tegen de andere. Klik om te vergroten... Kan niets anders zeggen dan dat ik compleet begrijp wat je bedoelt.. Ik weet hoe fucking onverantwoordelijk het is, ik is ben nu lichamelijk van de oxy af maar mis gewoon een beetje die high die ik kreeg. Tuurlijk wil ik weer al mn shit op orde hebben, ben 17 en ben inmiddels al 2 week afwezig door deze verschrikkelijke domme verslaving. Soort van bedankt dat je even gezond verstand mn kop in ramt maar tis niet wat ik wil horen maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen. Hulp is onderweg maar damn de craving is zo heftig nog."
"Psilocyloner zei: Tof dat je mijn comment op deze manier oppakt! Ik snap heel goed dat je het eigenlijk niet wil horen. Een verslaving komt niet uit de lucht vallen. Het is ofwel dat je in de oxy iets vond wat je in het dagelijks leven mist, dan wel dat de oxy iets wegnam wat je in het dagelijks leven moeilijk verdraagt. Het lijkt me goed om, eventueel in samenwerking met de hulp die onderweg is, uit te zoeken wat het middelengebruik je oplevert en vervolgens op zoek te gaan naar andere manieren om dat te vinden. Ik denk dat dat essentieel is om langdurig van de drugs af te kunnen blijven. Klik om te vergroten... Klopt, shit is nniet altijd makkelijk maar zoals ik zei hulp is onderweg. Ben gewoon een eigenwijze trol die graag grenzen opzoekt en graag even op een andere plek is. Ik kan dat idd niet blijven doem door drugs. Naast dat DF info geeft, geeft het mij ook de support. Echt thanks"
"acht.zes zei: @nikkiebenz Het is niet dat elke drug zo maar euforischer is als je die nasaal gebruikt in plaats van oraal zoals jij lijkt te denken. Klik om te vergroten... Nee heb je gelijk in, niet met alles vroeg het me ook af.. Heb hem gewoon oraal genomen, beter maar.."
"Rivalrie zei: Door sport kun je een euforisch gevoel ervaren. Klik om te vergroten... Je hebt mn gedachtes gelezen"
"Benzoboss zei: Benzos snuiven werkt over het algemeen NIET. Dit geld voor lorazepam^. Als je wilt dat het net wat sneller inkickt dam zou je het sublinguaal kunnen doen maar dit zal het niet potente of euforischer maken. Klik om te vergroten... Hey aangezien jij denk ik veel info hebt over benzo's, een vraag. Heb om 10 uur 1 mg lorazepam genomen volgens mijjn psychiater om eveb uren te slapen. Ben al wakker sinds 1 uur met de raarste waanideeën. Ik word echt gillend gek, ik wil slapen maar mijn onrust in de benen werkt niet mee. Hoeee kam dit? Echt hoe? Ik ben kapot en radeloos.."
"Psilocyloner zei: Benzodiazepines kunnen onder bepaalde omstandigheden een onverklaarbare paradoxale werking hebben. Als dit blijft aanhouden, dan zou ik contact opnemen met de psychiater. Dan kan hij misschien een ander middel overwegen. Klik om te vergroten... Dankjewel!! Zie hem morgen, diazepam deed ookal zi flink weinig voor me. Zit inmiddels met gedachte van spuit me maar even plat voor een dag of 2 tot ik weer energie heb."
"Psilocyloner zei: Pff, sterkte ermee man. Bedenk maar dat het snel over zal zijn. De lichamelijke afkick duurt gelukkig niet lang en je bent al een heel eind onderweg! Klik om te vergroten... Dankjee man, lichamelijk nog eventjes ben bijna klaar van 140mg naar 0 vandaag in 6 dagen. De hell wel. Nu nog slapen.."
"Psilocyloner zei: Slapen komt wel. Geef het nog even de tijd. Het stof moet nog even neerdalen. Ik verwacht dat je daarna wel wat meer rust zal kunnen gaan vinden. Klik om te vergroten... Denk dat je gelijk hebt, heb al diazepam 10 mg gekregen om te slapen dit deed niets. Nu 1 mg lorazepam heeft al helemaal niets gedaan. Mijn lichaam verzet zich er heel erg tegen denk ik."
"Tientallen pakjes oxycodon 200 mg diazepam 15 mg lorazepam pakjes temazepam 15 x 10 pleisters fentanyl"