Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2de keer XTC

2de keer XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nicky10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Lengte: 1,80
Gewicht: 65 kg

Ik ga aanstaande zaterdag voor de 2de keer XTC doen en heb er enorm veel zin in!
Een vriend van me is alleen thuis heel het weekend en het leek me een goede gelegenheid om het daar weer eens te gaan doen. Mijn eerste keer is drie weken geleden ik weet dat er een korte tijd tussen zit maar ik wil deze kans gewoon niet missen. Mijn eerste keer had ik een wit zonnetje ingenomen van 130 mg in een keer en ik ging er zo lekker op dus heb besloten dat dit weekend weer te gaan doen. Ik ben super zenuwachtig nu al gewoon ook ben ik bang dat het effect dit keer minder goed zou zijn of dat ik helemaal niet lekker ga en de pil opeens verkeerd ga vallen. Ook heb ik best hoge verwachtingen aangezien het de vorige keer superlekker was en ik nog nooit zo heb genoten. Ook ben ik benieuwd of jullie bekend zijn met witte zonnetjes?

Ben benieuwd naar jullie reacties groetjes :wave:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een zelfde soort vraag gesteld op dit forum omdat ik van de zomer van plan ben om maar een maand rust te houden tussen de twee keren dat ik wil gebruiken. Mij is gezegd dat het niet veel kwaad kan als je normaal altijd twee tot drie maanden rust houdt. Omdat het je tweede keer wordt denk ik ook niet dat je veel tolerantie hebt tegen xtc.

De zenuwen horen er wel een beetje bij denk ik :) maar in ieder geval veel plezier!

Grs. Skirre :grin:

p.s. ik weet trouwens niet precies hoe het zit met doseren aangezien je in 1x 130 mg naar binnen werkt maar hier kan ik dus niks over zeggen.
n
nicky10Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Skirre zei:
Ik heb een zelfde soort vraag gesteld op dit forum omdat ik van de zomer van plan ben om maar een maand rust te houden tussen de twee keren dat ik wil gebruiken. Mij is gezegd dat het niet veel kwaad kan als je normaal altijd twee tot drie maanden rust houdt. Omdat het je tweede keer wordt denk ik ook niet dat je veel tolerantie hebt tegen xtc.

De zenuwen horen er wel een beetje bij denk ik :) maar in ieder geval veel plezier!

Grs. Skirre :grin:

p.s. ik weet trouwens niet precies hoe het zit met doseren aangezien je in 1x 130 mg naar binnen werkt maar hier kan ik dus niks over zeggen.
Klik om te vergroten...

Heel erg bedankt en ik zou ook zeker veel plezier gaan hebben!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 weken is kort, 2 tot 3 maanden is beter. Maar als je er geen gewoonte van maakt om zo snel achter elkaar X te nemen zul je er niet zo snel last van krijgen. Ik snap de zenuwen en de hoge verwachtingen, maar je kunt het beste geen verwachtingen hebben en een instelling van: "Ik zie wel wat het wordt." Hoge verwachtingen leiden over het algemeen tot tegenvallers. Ik heb geen ervaring met witte zonnetjes, maar als je de vorige keer lekker ging op 1 hele, zal dat de komende keer ook wel goed komen. Het is een wat hoge dosis, maar als je er lekker op gaat zonder je vaag te voelen, zal het waarschijnlijk niet zoveel kwaad kunnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."