Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog nooit speed gebruikt, toch zou ik het willen gebruiken om mijn examen studie wat te bevorderen, ik denk niet dat ik er anders in zou slagen om erdoor te zijn. Natuurlijk ga ik het wel even uittesten voor de examens beginnen. Ik heb dus 7 examens verspreid over 2 weken, hoeveel gram zou ik tenminste moeten kopen om genoeg te hebben ? Eigenlijk wil ik gewoon weten hoeveel lijnen je per gram kan doen."
"Dat is wat ik gehoord heb, in limburg kan je terug kopen? Wil toch eerst zeker zijn voor ik er naartoe rijdt."
"Ik dacht dit weekend even naar Roosendaal te gaan maar ben niet zeker of die shops daar nog open zijn. Ik zou vooraal naar de liberty2 en de azul willen gaan, en hoe is Christiana ? Zou er 's morgens tussen 9 en 12.00 ook veel controle zijn op de weg(kom van België)?"
"Ik ken veel van XTC/MDMA maar ik snap wel dat je dat niet kan zien aan mijn post. Ik ken de gevaren en weet van mezelf dat ik niet zo vlug verslaafd geraak. Maar bon, als ik dus binnen 2 weken nog een pilletje neem dan zal ik dat wel voelen?"
"Wat voelt in het algemeen het beste aan? Ik heb wel xtc genomen maar nog geen seks gehad, daarom dat ik deze vraag stel, wat voelt het beste?"
"Meer als een jaar geleden heb ik dit voor de 1ste x gebruikt. Gisteren heb ik het nog eens gedaan en vond het wel prettig. Nu ik weet dat de meesten hier aanraden om een paar weken te wachten of zelfs een maand of 3 om dit nog eens te doen om hersenschade te voorkomen en omdat het anders niet zo goed inslaat. Toch zou ik zo vlug mogelijk nog eentje willen proberen en dan terug voor een paar maanden of een jaartje stoppen. Mijn vraag nu, wat is de minimale tijd die ik moet wachten, of wanneer is mijn serotine terug op peil? Zou ik er nog wat van voelen als ik binnen 2 weken nog een pilletje neem?"