Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer gebruik ik het best nog eens een pilletje?

Wanneer gebruik ik het best nog eens een pilletje?

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja normaal gesproken wel . ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan en veel plezier er aan beleefd.
Maar niet elke keer doen gewoon als een extra zien :)
n
newguy2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken veel van XTC/MDMA maar ik snap wel dat je dat niet kan zien aan mijn post. Ik ken de gevaren en weet van mezelf dat ik niet zo vlug verslaafd geraak. Maar bon, als ik dus binnen 2 weken nog een pilletje neem dan zal ik dat wel voelen?
n
newguy2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Meer als een jaar geleden heb ik dit voor de 1ste x gebruikt. Gisteren heb ik het nog eens gedaan en vond het wel prettig. Nu ik weet dat de meesten hier aanraden om een paar weken te wachten of zelfs een maand of 3 om dit nog eens te doen om hersenschade te voorkomen en omdat het anders niet zo goed inslaat. Toch zou ik zo vlug mogelijk nog eentje willen proberen en dan terug voor een paar maanden of een jaartje stoppen.
Mijn vraag nu, wat is de minimale tijd die ik moet wachten, of wanneer is mijn serotine terug op peil? Zou ik er nog wat van voelen als ik binnen 2 weken nog een pilletje neem?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk wel maar echt goed is het niet minimaal 6 tot 8 weken ertussen laten.Ikzelf doe trouw wachten alleen in december neem ik 2 keer binnen die tijd en slaat net zo hard in.
Maar als ik je zo lees weet je nog niet veel van mdma/xtc lees je goed in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."