Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDisso's: Perfect meditatiemiddel?

Disso's: Perfect meditatiemiddel?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi jongens, zit hier al een langere tijd over na te denken maar nooit gevraagd. Weet niet waarom.

In ieder geval, tijdens dissogebruik (2fdck, o-pce) heb ik altijd het idee dat het een shortcut is naar de diepere stages van meditatie. Heb jaren geleden veel gemediteerd, tegenwoordig doe ik dat wat minder maar heb vroeger weleens gehad dat na een half uur mediteren het leek alsof alles aan het draaien was en ik m'n lichaam nauwelijks meer kon voelen, maar wel het gewicht ervan. Heb hier altijd deja vu naar tijdens disso gebruik.

Herkent iemand dit?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik snap wel wat je bedoelt! Ik krijg na een lange zit bij meditatie altijd het gevoel dat mijn lichaam gaat zweven. Toen ik het een keer probeerde terwijl ik aan de keta zat toen was dat echt veeel sneller, bijna onmiddelijk.

Wat ik wel merkte was dat het bij dat fysieke gevoel bleef, het lukte me niet makkelijker om mentaal tot rust te komen bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe jij dat ervaren hebt? Had niet het idee dat ik zo had kunnen aansluiten in een klooster in Tibet met mn vage kop :tearsofjoy:
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boyman zei:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt! Ik krijg na een lange zit bij meditatie altijd het gevoel dat mijn lichaam gaat zweven. Toen ik het een keer probeerde terwijl ik aan de keta zat toen was dat echt veeel sneller, bijna onmiddelijk.

Wat ik wel merkte was dat het bij dat fysieke gevoel bleef, het lukte me niet makkelijker om mentaal tot rust te komen bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe jij dat ervaren hebt? Had niet het idee dat ik zo had kunnen aansluiten in een klooster in Tibet met mn vage kop :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik heb dat echt totaal niet met 2fdck! Ligt misschien ook aan de drug maar ik kan altijd echt rustig en objectief kijken naar de meest pijnlijke dingen. Denk wel veel na altijd maar m'n gedachtes wekken nooit echt emoties op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."