Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Astublieft, gebruik je verstand en ik spreek zelf uit ervaring. Met heroine moet je echt niet experimenteren, de smaak van heroine blijft bijna voor altijd in je hoofd rondhangen en je krijgt het er nooit uit. Die smaak ga je na enkele keren gebruikt te hebben beginnen lekker te vinden, en ga je voor de rest van u leven met een heroine verslaving sukkelen. Het is geen drugs om mee te experimenteren. Als je het toch wilt doen raad ik je aan om alles weg te gooien na 1 keer het effect gehad te hebben en nooit meer erachter te zoeken. !"
"1. Is het eigenlijk mogelijk dat je minder ontwenningsverschijnselen zult hebben als je u heroine gebruik steeds vermindert van u hoogste dosering? Dus als je dagelijks minder gebruikt en na een bepaalde tijd stopt met gebruiken van heroine, zou je dan minder pijn voelen of zelfde pijn maar minder aantal dagen afkicken? 2. Heeft er iemand ervaring met een afkickcentrum die als vervangmiddel voor heroine subuxonen geeft, en die daar een ontwenningsproces heeft meegemaakt. Ik zou dan namelijk willen weten of je nog erg hard afziet van de afkick tegenover een cold turkey. Vermindert subuxone de pijn nog zodanig dat je bijna niets voelt? --> --> Moet je bij de afkick dan ook nog braken en krijg je ook last van krampen en dergelijke bv. slapenloosheid nz..... ?"