#1
1. Is het eigenlijk mogelijk dat je minder ontwenningsverschijnselen zult hebben als je u heroine gebruik steeds vermindert van u hoogste dosering? Dus als je dagelijks minder gebruikt en na een bepaalde tijd stopt met gebruiken van heroine, zou je dan minder pijn voelen of zelfde pijn maar minder aantal dagen afkicken?
2. Heeft er iemand ervaring met een afkickcentrum die als vervangmiddel voor heroine subuxonen geeft, en die daar een ontwenningsproces heeft meegemaakt. Ik zou dan namelijk willen weten of je nog erg hard afziet van de afkick tegenover een cold turkey. Vermindert subuxone de pijn nog zodanig dat je bijna niets voelt? --> --> Moet je bij de afkick dan ook nog braken en krijg je ook last van krampen en dergelijke bv. slapenloosheid nz..... ?